2024-07-29, 18:57
Medlem
Är det åkej att framställa Hamas-ledaren Yahya Sinwar som en driftkucku?

Jag menar att vi kan skatta oss lyckliga att vi kan driva med våra makthavare, politiker, arbetsgivare, bolagsdirektörer, chefer och andra utan att vara rädda för att mista livet.

Den Gaza-bo som skrattar åt en videofilm som den bifogade kan räkna sina återstående dagar på enda handen.

https://www.youtube.com/watch?v=VYUL1R4pupU
Citera
2024-07-29, 19:08
Medlem
jesussugers avatar
All satir är ok
Citera
2024-07-29, 19:12
Medlem
Åkej, nej.
Okej, möjligen.
Citera
2024-07-29, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemseman
Är det åkej att framställa Hamas-ledaren Yahya Sinwar som en driftkucku?

Jag menar att vi kan skatta oss lyckliga att vi kan driva med våra makthavare, politiker, arbetsgivare, bolagsdirektörer, chefer och andra utan att vara rädda för att mista livet.

Den Gaza-bo som skrattar åt en videofilm som den bifogade kan räkna sina återstående dagar på enda handen.

https://www.youtube.com/watch?v=VYUL1R4pupU

All satir skall självklart vara okej. Ni som inte håller med är ju ni som är ett hot mot demokratin.
Citera
2024-07-29, 19:43
Medlem
kneegrowhitlahs avatar
Nej det är fel eftersom han är en helig ättling av Muhamed, grundaren av kebabteknikernas ab.
Senast redigerad av kneegrowhitlah 2024-07-29 kl. 19:45.
Citera
2024-07-29, 20:06
Medlem
Nicholassarkozys avatar
För bra längesen fanns det en skön humorshow med talande dockor, där Arafat och Peres hånglade. Någon som minns vilket program det var?
Citera
2024-07-29, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
För bra längesen fanns det en skön humorshow med talande dockor, där Arafat och Peres hånglade. Någon som minns vilket program det var?
Spitting image om det var på engelska.
Riksorganet om det var på svenska.

Det är mitt tips.
Citera
2024-07-30, 00:07
Moderator
memymos avatar
Humor --> Diskussioner om humor
/Moderator
Citera
2024-07-30, 05:44
Bannlyst
Klart man får driva med massmördare och onda människor Hamas terrorister. Det är knäppa hundar allihopa.
Citera
2024-07-31, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kneegrowhitlah
Nej det är fel eftersom han är en helig ättling av Muhamed, grundaren av kebabteknikernas ab.

Citera
2024-08-04, 09:17
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Jag hade en Amiga 500, på en av disketterna fanns en bild på George Bush (d.ä) som satte på Yassir Arafat. Vi fattade inte vilka de var, vi tyckte bara det var roligt med en bild på bögar...

EDIT: Var runt 1991, vid Kuwait-kriget.
Senast redigerad av Muppety 2024-08-04 kl. 09:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in