2024-07-30, 14:24
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hahaha så enormt töntigt men är väl meningen att man helt skall tappa glöden för att kämpa för Sverige? Kvinnor och hens har aldrig och kommer aldrig vinna något krig.

Ja, det är så man resonerar. Men alla uppgifter om att motståndet skall upphöra är falska. Detta är endast en liten del av Försvarsmakten, hela organisationen är inte infriltrerad.

En av anledningen till varför Sverige numera har amerikanska trupper på svensk mark beror just på denna subversiva grupp som kämpar på fiendens sida. Också anledningen till att de själva var emot trupperna. Så i det stora hela har man försvagats de senaste åren, vilket är positivt. Men så länge de finns kvar utgör de ett hot, speciellt på längre sikt.

Hemvärnet rekryterar starka män som aldrig förr, vilket också är positivt. Men det beror inte på någon annonskampanj utan på kriget i Ukraina som säljer sig själv så att säga.
Citera
2024-07-30, 14:25
Avslutad
Vi kämpar till sista varelse
Vi kämpar till sista individ
Vi kämpar till sista dennadär
Vi kämpar till sista DET
Citera
2024-07-30, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hahaha så enormt töntigt men är väl meningen att man helt skall tappa glöden för att kämpa för Sverige? Kvinnor och hens har aldrig och kommer aldrig vinna något krig.
Du har så rätt. ”Kämpa till sista hen”, vilken ANTIKLIMAX!
Citera
2024-07-30, 14:29
Medlem
magnificos avatar
Låter som ryska troll och Vatniks tagit över Försvarsmaktens PR avdelning för att förstöra svensk försvarsförmåga och sänka moralen hos svenska soldater. Var är MUST och SÄPO? Är de också köpta?
Citera
2024-07-30, 14:33
Medlem
magnificos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotalWar
Ja, det är så man resonerar. Men alla uppgifter om att motståndet skall upphöra är falska. Detta är endast en liten del av Försvarsmakten, hela organisationen är inte infriltrerad.

En av anledningen till varför Sverige numera har amerikanska trupper på svensk mark beror just på denna subversiva grupp som kämpar på fiendens sida. Också anledningen till att de själva var emot trupperna. Så i det stora hela har man försvagats de senaste åren, vilket är positivt. Men så länge de finns kvar utgör de ett hot, speciellt på längre sikt.

Hemvärnet rekryterar starka män som aldrig förr, vilket också är positivt. Men det beror inte på någon annonskampanj utan på kriget i Ukraina som säljer sig själv så att säga.

Troligtvis folk aktiva i Miljöpartiet och Vänsterpartiet betalda av Putin som ligger bakom dessa kampanjer för att förstöra moralen inom Försvarsmakten. De lever farligt, högförräderi har mycket hårda straff.
Citera
2024-07-30, 14:35
Avslutad
Vill härmed meddela att jag inte längre känner att jag är en del av hen-landet. Ni kan fortsättningsvis själva få försvara detta förstörda land med er armé av bokstavs-honor och muslimer. Good Luck…..
Vart tog alla män vägen?
Citera
2024-07-30, 14:38
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maks240
Vill härmed meddela att jag inte längre känner att jag är en del av hen-landet. Ni kan fortsättningsvis själva få försvara detta förstörda land med er armé av bokstavs-honor och muslimer. Good Luck…..
Vart tog alla män vägen?

Det är inte sandfolket eller bögarna jag skulle försvara utan mitt hem och mina nära.
Man slåss för den grupp människor som gemensamt står upp mot en fiende.
Att resonera som du innebär att man nog aldrig någonsin varit beredd och försvara sitt land. eller det man tror på.
Citera
2024-07-30, 14:50
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnifico
Troligtvis folk aktiva i Miljöpartiet och Vänsterpartiet betalda av Putin som ligger bakom dessa kampanjer för att förstöra moralen inom Försvarsmakten. De lever farligt, högförräderi har mycket hårda straff.

Jag önskar det vore så lätt, men i de här fallen sker inga pengautbyten utan agenterna arbetar friviliigt och gratis utifrån en viss värdegemenskap. Hatet mot den västerländska civilisationen bildar någon slags värdegemenskap och tanken är att denna ordning ska bort och ersättas av en ny där de själva får härja ostört. Diktaturens kreatur helt enkelt.

Detta upplägg gör det mycket svårt att pröva agenterna i domstol, eller ens misstänka fulspel. Det beror på att man gömmer sig bakom en utsatt grupp och skaffar sig ett alibi till varför man motarbetar sin uppdragsgivare. Det är så här man har kunnat gömma sig under mycket lång tid.

”Fredisarna” arbetar på samma sätt, men där agenterna vi pratar om i tråden vill försvåra rekryteringen vill ”fredisarna” ge sig på svensk vapenindustri. Men båda har samma motiv och mål, d.v.s sänka svensk försvarsförmåga. Den ena gömmer sig bakom en ”utsatt grupp” och den andra gruppen har ”fred” som alibi. De arbetar tillsammans och gemensamt utifrån samma värdegemenskap. Och ja, den delas av Putin, Xi Jinping och mullorna i Iran. Så illa är det.

Men du har helt rätt i att agenterna kommer oftast från de partier du just nämde. Kalla Kriget tog aldrig slut.
Senast redigerad av TotalWar 2024-07-30 kl. 15:06.
Citera
2024-07-30, 14:52
Medlem
Om de ska ändra så att de blir helt könlöstcså gott det går borde de ha valt "sista hen" och inte "siste hen".
Personligen tycker jag de kunde ha valt "sista person" för att få bort även kopplingen till politik och sexuell läggning men det ogillas säkert maximalt av hbtq:arna.
Citera
2024-07-30, 14:53
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Det är inte sandfolket eller bögarna jag skulle försvara utan mitt hem och mina nära.
Man slåss för den grupp människor som gemensamt står upp mot en fiende.
Att resonera som du innebär att man nog aldrig någonsin varit beredd och försvara sitt land. eller det man tror på.

Vad tror du på då, är det på »henmenskap«?
Citera
2024-07-30, 15:29
Medlem
100% inkvoterade och pk-fierade wokemuppar i FM numer. Ett skämt rakt av.

Hade varit bättre att lägga ner skiten och lägga pengarna på barn eller gamla. Att hålla gränserna är ju ändå av ointresse för de styrande.
Citera
2024-07-30, 15:40
Medlem
TotalWars avatar
Tredje Gången Gillt

Millitären har undergrävs i årtioenden av de subversiva grupper som nämns i tråden. Detta är ingen slump, den gröna agendan har avindustrialiserat hela Europa, vilket hela tiden varit huvudsyftet. Man måste tänka både en och två gånger här. Detta har hela tiden varit huvudsyftet för de som spritt den gröna läran. I krig vinner den som har störst och bäst industri, det är så moderna krig vinns eller förloras. Att "grönisarna" aldrig kritserar Kina som idag sitter på all vår tidigare indsutri får här sin förklaring.

Jag rekommenderar denna video (som kom idag):

https://youtu.be/iasYmavlfrw?si=M8AC3WPKRhXu5X2w

Vi är ganska illa ute men inte alls så illa ute som vi skulle varit om Ryssland kört över Ukraina. Att Ryssland skulle köra fast i Ukraina förväntade sig agenterna inte. De trodde som alla andra, att detta skulle vara över på ett par veckor. Det har gjort att Europa har kunnat köpa sig tid och jag kan inte nog understryka hur viktigt detta är för den slutliga utgången. Det är en game-changer. Vi har änglarna att tacka där, för vi borde inte fått den gåvan. Ren jävla tur, eller handräckning från högre krafter.

Nu har vi flera år på oss att återindustrialisera Europa igen och med det sannolikt kunna undvika ett storkrig. Eller vinna ett om det nu skulle bryta ut.

Så de som sprider "hönornas lovsång" är samma subversiva grupper som avindustrialiserat våra länder. De har spelat det långa spelet medans vi andra har tvingast reagera snarare än agera. Att tvinga ett land att lägga ner sin energi är att AGERA, att tvingas städa upp efteråt är stt REAGERA. Vi följer någon annans visselpipa, det ska vi inte acceptera.

Därför kan vi skratta åt denna annonskampanj, den här typen av subversiv verksamhet har spelat ut sin roll. Den var effektiv på sin tid men idag befinner vi oss (tursamt) i ett annat läge. Nu är det mer vi som AGERAR och agenterna som tvingas reagera. Så rollerna är ombytta kan man säga. Gemene man förstår inte tur han/hon haft.
Senast redigerad av TotalWar 2024-07-30 kl. 15:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in