Laptop har varit på reparation och PIN är inte längre tillgänglig på grund av en ändring i säkerhetsinställningarna.
Problemet är att när jag ska verifiera min identitet så är det min gamla e-postadress som är det enda alternativet och den är nedstängd sen länge.
Jag fyllde i formuläret för kontoåterställning och fick svar nu med en länk för återställning av lösenord.
Tydligen är det så att de som jobbar med kontoåterställning inte får ändra något i säkerhetsinställningarna så det fungerar inte.
Under tiden som jag väntade på svar så lade jag till en ny e-postadress och nu får jag tydligen vänta 30 dagar innan det aktiveras, men jag antar att det inte hjälper utan att den gamla e-postadressen ändå kommer upp som det enda sättet att verifiera min identitet.
Jag försökte ångra uppdateringen med ny e-postadress eftersom jag inte vill vänta 30 dagar om det finns något annat sätt men det går inte av samma anledning, jag måste bekräfta och det kan bara göras med min gamla e-postadress.
Så nu verkar det som jag inte kommer någon vart på 30 dagar och inte ens då vet jag om de fortsätter envisas med min gamla e-postadress som enda sätt att verifiera min identitet.