2024-07-26, 15:13
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Fy fan va Iskallt att befinna sig i USA.

Nu är det ledaren för CJNG, El Mencho kvar.

Hahaha vafan. Bara för att du spelar du nåt Narcos-spel på PS, så har du inte kopplingar till kartellen

Killen såg ett avsnitt El Chapo på Netflix och nu tror han att han har kopplingar till kartellen
Citera
2024-07-26, 15:49
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Killen såg ett avsnitt El Chapo på Netflix och nu tror han att han har kopplingar till kartellen

Ja det är väl klart?

Jag har en polare som är japan så jag har kopplingar till Yakuza. Vad e problemet??
Citera
2024-07-26, 16:31
Avslutad
Hur många fritagningsförsök kommer detta bli? Lika bra skicka dom till Antarktis som straff. Tror inte mexxare är så förtjusta i tvåsiffriga minusgrader
Citera
2024-07-26, 16:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Flottiga psykopater hela bunten.

Den siste att fångas in: https://en.wikipedia.org/wiki/2009_Mexico_most-wanted_drug_lords

Alla borde bara avrättas rakt av.

Det står garanterat andra i kön och väntar ivrigt på att få ta över.
Citera
2024-07-26, 17:16
Medlem
Cakewets avatar
Detta innebär att nya personer kommer slåss om makten och ledarpositionen inom sinaloakartellen, vilket kommer medföra rejält upptrappat våld i mexiko. Nu har jag dock för mig sinaloakartellen är splittrad i 2 faktioner, en med 3 söner till el chapo och en annan med el chapos gamla kompanjon i toppen, så vet ej om något maktpositionsvakuum finns iofs. Någon påverkan på narkotikadistributioner kommer detta ej ha dock. Ska bli intressant o se vad som händer nu den kommande tiden.
Citera
2024-07-26, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Jag äger flera lastbilar som används för att frakta narkotika från Spanien till Sverige, direkt från Sinaloa utan mellanhand.

Inte ett dugg, du har säkert hört uttrycket "the war on drugs is lost", det är inte något som bara sägs utan det är verklighet. Att gripa/skjuta knarklangare gör ingen skillnad alls i tillgängligheten på droger. Att göra droger mer olagligt gör så att fler droger florerar på gatorna.
Okej om du nu gör det.
Hur kommer detta påverka narkotikamarkanaden i Sverige ?
Citera
2024-07-26, 17:44
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Hur många fritagningsförsök kommer detta bli?

Noll. ADX har aldrig haft en fritagning. Han kan dock tjöta lite med El Chapo.
Citera
2024-07-26, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Detta innebär att nya personer kommer slåss om makten och ledarpositionen inom sinaloakartellen, vilket kommer medföra rejält upptrappat våld i mexiko. Nu har jag dock för mig sinaloakartellen är splittrad i 2 faktioner, en med 3 söner till el chapo och en annan med el chapos gamla kompanjon i toppen, så vet ej om något maktpositionsvakuum finns iofs. Någon påverkan på narkotikadistributioner kommer detta ej ha dock. Ska bli intressant o se vad som händer nu den kommande tiden.

Ryktet säger att det är Chapos hämd på Mayo, en fälla gillrad av hans söner.
Citera
2024-07-26, 19:12
Medlem
Du är riktigt tung verkar det som.
Hade med tyckt det varit ballt att vara direkt involverad i kartellen som du är.
Snacka om att gängen i Sverige måste se upp för dig.

Vad händer om du inte vill vara med i kartellen längre? Är det blood in blood out eller så?
Citera
2024-07-26, 19:15
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Som sagt inte ett dugg. Jag koordinerar mest mexikanskt cannabis och crystal meth till Sverige via Spanien och det finns inte brist på produkt direkt. Det är transport som är det svåra så det finns extrema lager som inte kommer sina på lång tid framöver. Jag är dock en mästare på smuggling så främst gräs och meth som sagt kommer inte påverkas. En av mina främsta metoder är att max 2 lastbilar innehåller illegal narkotika medan övriga ca 8 st är helt gröna, alla bilarna tar olika rutter till Sverige men roterar ändå vilken bil som bär på narkotikan. Så en bil kan bli stoppad utan att faktiskt bära på någonting men om den blir stoppad igen så kanske den gör det, och vice versa. Sedan när jag närmar mig gränserna så byts chauffören ut till helst en vit kvinna som jag köper på svarta marknaden och sätts i den bil som har störst sannolikhet att slippa igenom och så är det bara att hoppas på det bästa. Mina polare kanske får 10% beslagtaget men jag mindre än 1%.
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarpung
Du är riktigt tung verkar det som.
Hade med tyckt det varit ballt att vara direkt involverad i kartellen som du är.
Snacka om att gängen i Sverige måste se upp för dig.

Vad händer om du inte vill vara med i kartellen längre? Är det blood in blood out eller så?
Tung och tung, jag lever mitt liv på mitt sätt helt enkelt och rundar snuten världen över medan jag gör det. Ni har säkert hört talats om Encro och diverse knäckta krypteringar - vi kör liksom vår egen algoritm på krypteringen och håller oss enbart till PGP med tillfälliga adresser. Ingen har någon chans. Anledningen till att jag skriver här övht är för att jag sitter helt vattentätt och hånar polisen, men även för att det skulle vara så jävla roligt om jag faktiskt åkte dit och får läsa detta inlägg i en FUP nån gång.

Ah just ja din fråga, ja det är klurigt att lämna kartellen. Jag är Sinaloas främste smugglare i Europa och om jag skulle avsäga mig uppdraget så kommer någon att bli nojig och säga att jag inte går att lita på och detta kommer växa som en cancer och tillslut blir jag dödad. Därför stannar man kvar. Antingen håller man sig utanför eller så hoppar man i med båda fötterna. Jag dödade min son för att han inte skulle bli torterad.
Citera
2024-07-26, 19:21
Medlem
Citat:
Tung och tung, jag lever mitt liv på mitt sätt helt enkelt och rundar snuten världen över medan jag gör det. Ni har säkert hört talats om Encro och diverse knäckta krypteringar - vi kör liksom vår egen algoritm på krypteringen och håller oss enbart till PGP med tillfälliga adresser. Ingen har någon chans. Anledningen till att jag skriver här övht är för att jag sitter helt vattentätt och hånar polisen, men även för att det skulle vara så jävla roligt om jag faktiskt åkte dit och får läsa detta inlägg i en FUP nån gång.

Ah just ja din fråga, ja det är klurigt att lämna kartellen. Jag är Sinaloas främste smugglare i Europa och om jag skulle avsäga mig uppdraget så kommer någon att bli nojig och säga att jag inte går att lita på och detta kommer växa som en cancer och tillslut blir jag dödad. Därför stannar man kvar. Antingen håller man sig utanför eller så hoppar man i med båda fötterna. Jag dödade min son för att han inte skulle bli torterad.

Låter klurigt . Tycker inte själv att det låter speciellt värt att döda sin son och leva stressigt för pengar men vi är lite konflikträdda här .
Lika bra att löpa linan ut när allt det värsta redan skett och man är tät. Gillar inte heller polisen så det är bra gjort att retas
Citera
2024-07-26, 19:22
Medlem
Citat:

🤣🤣 ta en kvällspaus från att runka och kolla narcos, ta en promenad i kvarteret och lyssna på fåglarna kvittra, skippa weeded också och sök ett jobb 👍👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in