Citat:
Ursprungligen postat av
Maskoten
Som sagt inte ett dugg. Jag koordinerar mest mexikanskt cannabis och crystal meth till Sverige via Spanien och det finns inte brist på produkt direkt. Det är transport som är det svåra så det finns extrema lager som inte kommer sina på lång tid framöver. Jag är dock en mästare på smuggling så främst gräs och meth som sagt kommer inte påverkas. En av mina främsta metoder är att max 2 lastbilar innehåller illegal narkotika medan övriga ca 8 st är helt gröna, alla bilarna tar olika rutter till Sverige men roterar ändå vilken bil som bär på narkotikan. Så en bil kan bli stoppad utan att faktiskt bära på någonting men om den blir stoppad igen så kanske den gör det, och vice versa. Sedan när jag närmar mig gränserna så byts chauffören ut till helst en vit kvinna som jag köper på svarta marknaden och sätts i den bil som har störst sannolikhet att slippa igenom och så är det bara att hoppas på det bästa. Mina polare kanske får 10% beslagtaget men jag mindre än 1%.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sommarpung
Du är riktigt tung verkar det som.
Hade med tyckt det varit ballt att vara direkt involverad i kartellen som du är.
Snacka om att gängen i Sverige måste se upp för dig.
Vad händer om du inte vill vara med i kartellen längre? Är det blood in blood out eller så?
Tung och tung, jag lever mitt liv på mitt sätt helt enkelt och rundar snuten världen över medan jag gör det. Ni har säkert hört talats om Encro och diverse knäckta krypteringar - vi kör liksom vår egen algoritm på krypteringen och håller oss enbart till PGP med tillfälliga adresser. Ingen har någon chans. Anledningen till att jag skriver här övht är för att jag sitter helt vattentätt och hånar polisen, men även för att det skulle vara så jävla roligt om jag faktiskt åkte dit och får läsa detta inlägg i en FUP nån gång.
Ah just ja din fråga, ja det är klurigt att lämna kartellen. Jag är Sinaloas främste smugglare i Europa och om jag skulle avsäga mig uppdraget så kommer någon att bli nojig och säga att jag inte går att lita på och detta kommer växa som en cancer och tillslut blir jag dödad. Därför stannar man kvar. Antingen håller man sig utanför eller så hoppar man i med båda fötterna. Jag dödade min son för att han inte skulle bli torterad.