Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-15, 19:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
De vägrar att kräva ID-kontroll och den vägran är ett bevis för att de inte vill ha ID-kontroll, hur kan du ha svårt att förstå det?

På vilket sätt då? Och länka gärna till bevis på att de vägrar.
Citera
2024-09-15, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
På vilket sätt då? Och länka gärna till bevis på att de vägrar.

Om du inte ens förstår att en vägran att kräva ID-kontroll är ett bevis för att de inte vill ha det så har du så lost att du inte kan föra en diskussion. Typisk vänsterbliven.
Citera
2024-09-15, 19:17
Avslutad
Citat:
Om du inte ens förstår att en vägran att kräva ID-kontroll är ett bevis för att de inte vill ha det så har du så lost att du inte kan föra en diskussion. Typisk vänsterbliven.

Du verkar sakna förmåga att föra dina påståenden i bevis. Typisk MAGA-white trash.
Citera
2024-09-15, 19:19
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Är du trög, jag skrev att jag har bevis för att demokraterna vill att det ska vara enkelt att röstfuska, och beviset för det är att de vägrar ID-kontroller.
Är det på samma sätt ett bevis för att Republikanerna vill ha så litet valdeltagande som möjligt att man t.ex. i Georgia förbjudit utdelande av vatten till personer som köar till vallokaler?
Citera
2024-09-15, 19:28
Bannlyst
Citat:
Det hindrar förstås inte att de har gett henne en prototyp.
Med detta inlägg bekräftar du att teorin om hennes örhängen bara var en konspirationsteori. Det är helt ok så länge som vi enas om att bevis saknas för den ursprungliga tesen.

Att besvara en konspirationsteori med en till, är inte samma sak som att ha faktamaterial.

Tänker någon här göra en rättelse och skriva att de saknar bevis för sin original tes om att hon bar örhängen med bluetooth högtalare i, under debatten?

Allt MAGA har kvar är lögner. Och därför kommer de att förlora mot harris
Citera
2024-09-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognizant
Med detta inlägg bekräftar du att teorin om hennes örhängen bara var en konspirationsteori. Det är helt ok så länge som vi enas om att bevis saknas för den ursprungliga tesen.

Att besvara en konspirationsteori med en till, är inte samma sak som att ha faktamaterial.

Tänker någon här göra en rättelse och skriva att de saknar bevis för sin original tes om att hon bar örhängen med bluetooth högtalare i, under debatten?

Allt MAGA har kvar är lögner. Och därför kommer de att förlora mot harris

Jag bemötte argumentet att hon inte kan ha använt deras lurar för att de inte säljs till allmänheten än. Det i sig är förstås inget som styrker att hon inte fått ett par ändå.
Citera
2024-09-15, 19:34
Bannlyst
Citat:
Jag bemötte argumentet att hon inte kan ha använt deras lurar för att de inte säljs till allmänheten än. Det i sig är förstås inget som styrker att hon inte fått ett par ändå.
OK, då skriver jag det uppenbara igen.

Har hon burit deras örhängen?
finns det någon verifierbar information om detta eller är det en konspirationsteori?

Snälla besvara frågan först innan vi behandlar din tes
Citera
2024-09-15, 19:37
Medlem
Citat:
OK, då skriver jag det uppenbara igen.

Har hon burit deras örhängen?
finns det någon verifierbar information om detta eller är det en konspirationsteori?

Snälla besvara frågan först innan vi behandlar din tes

Jag har inte påstått något om det men de är väldigt lika dessa hörlurar.
Jag har heller inte presenterat någon tes, du verkar ha lite svårt med läsförståelsen.
Du verkar heller inte veta vad en konspirationsteori är.
Citera
2024-09-15, 22:44
Bannlyst
Citat:
Du verkar heller inte veta vad en konspirationsteori är.
Vad är en konspirationsteori?
Citera
2024-09-15, 23:45
Bannlyst
Citat:
Demokraterna vägrar ju t.o.m. att ha ID-kontroll för att få rösta, de är genomkorrupta.
Jag tycker att varje amerikansk medborgare borde ha rätt att få en id handling utfärdad.

Anser du det med?
Citera
2024-09-16, 00:34
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Jag tycker att varje amerikansk medborgare borde ha rätt att få en id handling utfärdad.

Anser du det med?
Vilka medborgare tror du förnekas den rätten?
Citera
2024-09-16, 02:10
Avslutad
har sett debatten nu, och förstår varför det skrivs om att harris vann debatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in