2024-07-23, 02:16
Avslutad
Angående denna tråd:
(FB) Hanna Theorin

Jag finner den tråden högst märklig. Dels att tråden ligger högst upp i aktuella ämnen i sin kategori.

Sen är innehållet i tråden otroligt destruktiv. Det känns som att tråden är av kvinnor som vill mobba andra kvinnor. Jag förstår att det råder yttrandefrihet etc. Men jag anser det är osmakligt att det finns ett barn med i bilden som man i tråden väljer att ha öknamn och mobba. Det barnet har inte valt att leva offentligt, så jag anser att Flashback har ett ansvar här att minska näthat mot barn.

Jag tycker det är tråkigt att tråden har så stor aktivitet och tar plats i aktuella ämnen.

Vad anser ni om tråden?
Citera
2024-07-23, 02:40
Avslutad
Sådär ser hela Youtube-forumet ut. Kolla in de andra trådarna. Det finns ingen positivitet för fem öre. Varje tråd domineras helt av en handfull personer som nästan bara skriver i den tråden och vars hela inläggsproduktion handlar om hur usel den eller de här kreatörerna är. Överdrifter och förtal haglar. Vartannat inlägg är rapporterat men det verkar inte göra någon nytta med tanke på hur mycket skit som får stå kvar omodererat. Bäst är att inte besöka den delen av Flashback.
Citera
2024-07-23, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Angående denna tråd:
(FB) Hanna Theorin

Jag finner den tråden högst märklig. Dels att tråden ligger högst upp i aktuella ämnen i sin kategori.

Sen är innehållet i tråden otroligt destruktiv. Det känns som att tråden är av kvinnor som vill mobba andra kvinnor. Jag förstår att det råder yttrandefrihet etc. Men jag anser det är osmakligt att det finns ett barn med i bilden som man i tråden väljer att ha öknamn och mobba. Det barnet har inte valt att leva offentligt, så jag anser att Flashback har ett ansvar här att minska näthat mot barn.

Jag tycker det är tråkigt att tråden har så stor aktivitet och tar plats i aktuella ämnen.

Vad anser ni om tråden?

Jag skummade bara igenom lite snabbt men jag fick intrycket av att familjen i fråga är en vanlig "Svensson familj" och att aktiviteten i tråden mest handlar om svenskarnas favoritsysselsättning att mobba varandra (under tiden jordens alla övriga nationaliteter som bor här bara blir tightare och tightare.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in