2024-07-22, 20:06
Medlem
Försökte starta ett nytt Flashbackkonto men får inget aktiveringsmail. Har såklart även kollat skräpposten och provat flera ggr. Nån admin som kan hjälpa?
Citera
2024-07-22, 20:10
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Försökte starta ett nytt Flashbackkonto men får inget aktiveringsmail. Har såklart även kollat skräpposten och provat flera ggr. Nån admin som kan hjälpa?

Här finns info.

https://www.flashback.org/sok/Aktiveringsmail
Citera
2024-07-22, 20:16
Medlem
Citat:

Om du använder samma IP-nummer som nu när du skriver detta, så får du inget aktiveringsmejl, det är inte tillåtet att inneha två konton för samma användare
Citera
2024-07-22, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Om du använder samma IP-nummer som nu när du skriver detta, så får du inget aktiveringsmejl, det är inte tillåtet att inneha två konton för samma användare

Ok…har en kompis som har två konton utan problem. Och så här står det här på Flashbacks FAQ:

Q: Får man lov att ha flera konton?
A: Ja, det får man. Man ska dock se till att ha koll på vad regel 1.07 säger. Det viktiga i regeln är att inget missbruk får förekomma. Det är alltså inte okej att i samma tråd backa upp sig själv med olika användare. Det är inte heller okej att med flera användare deltaga i samma omröstningar osv. En god huvudregel att följa ifall man vill minimera risken för bannlysning är att helt undvika att i samma tråd posta med mer än ett konto

Jag tolkar det som att man får ha flera konton.
Citera
2024-07-22, 21:22
Moderator
vhes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg

Två rätt grova fel på en enda mening. Jo, man får ha mer än ett konto. Nej, IP-nummer har inget med saken att göra.
Citera
2024-07-23, 07:43
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Vart är infon din hora? Du länkar ju bara till en sökning? Kanske ska länka till en vettig tråd istället?

Infon finns i trådarna i sökningen. Det är bara att klicka och läsa.
Citera
2024-07-23, 07:58
Medlem
Jag hittar inte var jag kan maila Flashback om problemet. Har skickat meddelande till några moderatorer men inte fått svar. Svårt att komma vidare 🫤
Citera
2024-07-23, 08:53
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Jag hittar inte var jag kan maila Flashback om problemet. Har skickat meddelande till några moderatorer men inte fått svar. Svårt att komma vidare 🫤

Den här tråden är tolv timmar gammal. Hur länge har du väntat på svar från mod? Är det bara under den tiden så får du ha betydligt mer tålamod.
Citera
2024-07-23, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Den här tråden är tolv timmar gammal. Hur länge har du väntat på svar från mod? Är det bara under den tiden så får du ha betydligt mer tålamod.

Tre, fyra dagar….
Citera
2024-07-24, 20:28
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Tre, fyra dagar….
Skicka ett PM till någon admin. Det är möjligt de kan hjälpa dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in