2024-08-10, 02:46
Medlem
populopiduss avatar
Fy fan vad fint att såna här influencer-fittor åker fast. Influencers är 100% narcisisster och förtjänar inte bättre.
Citera
2024-08-10, 08:00
Ännu ett luder som säljer sin kropp för klicks, hahha! Skaffa ett riktigt jobb för fan! Bura in och kasta bort nyckeln, personer som dessa kommer aldrig göra någon nytta för samhället.
Citera
2024-08-10, 08:44
Medlem
SavedbyChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Missnöjd med sin advokat har vi någon information om hennes advokat
Inget jag vet. Såg bara artikeln på aftonbladet. Finns förmodligen mer info där men den är låst bakom en betal vägg
Citera
2024-08-10, 08:45
Medlem
SavedbyChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Fy fan vad fint att såna här influencer-fittor åker fast. Influencers är 100% narcisisster och förtjänar inte bättre.
Dem lever lyx på blodspengar medans anhöriga sitter varje dag och undrar om livet är ens värt att leva. Hoppas dem ruttnar i fängelse och inser vilket lidande anhöriga får gå igenom
Citera
2024-08-10, 08:53
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SavedbyChrist
Inget jag vet. Såg bara artikeln på aftonbladet. Finns förmodligen mer info där men den är låst bakom en betal vägg

Stod typ bara att hon inte kände sig hörd eller sedd.
Citera
2024-08-10, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Missnöjd med sin advokat har vi någon information om hennes advokat

Inlägg #350, en advokat från Olsson Lilja dvs ’ topp-juristen ’ k@rins ex advokatbyrå.

Lite kul att den tillförordnade kvinnliga advokaten är super-snygg!
Citera
2024-08-10, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Måste väl bli mer än 1 år? Åtminstone 2-4 år? Dåligt insatt men hittade någon annan dom och där var det ingen som fick 1 år bara för grovt penningtvättsbrott.

https://www.domstol.se/nyheter/2023/...ngtvattsbrott/
Min svägerska blev dömd i samma mål som mig för 23 miljoner grov näringstvätts det är lite värre än penningtvätt och hon fick 1år 10 månader.
Citera
2024-08-11, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Tror hon har tappat både ögonfransarna och ankläpparna nu. Nu får hon visa sitt rätta jag både utseendemässigt och vem hon verkligen är som person och vad hon står för.
Ingen 10 poängare längre så att säga.

Finns säkert någon som kommer vilja ta i henne på anstalten. Där är de desperata.

Hon har fillers i hela ansiktet med.
Hon kommer vara som en helt ny människa till rättegången.
Citera
2024-08-11, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slickcat
Min svägerska blev dömd i samma mål som mig för 23 miljoner grov näringstvätts det är lite värre än penningtvätt och hon fick 1år 10 månader.

Eftersom det här är gängrelaterat kopplat till sprängningar och mord tror jag att det blir lite värre straff.
De kommer att vilja statuera ett exempel med ett högprofilerat mål.
Citera
2024-08-11, 11:19
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slickcat

Det ska bli spännande att se vad det blir men eftersom det är gängrelaterat dvs åtalet borde röra tvättade drogpengar så tror jag det blir mer eller har de lurat äldre på pengar.
Ska bli kul att få ta del av vad det handlar om.
Scar är ju också misstänkt i samma mål.

Om det inte blir mer än 1-2år så har hon fått sitt ”goda” rykte förstört. Hon kommer nog att fly utomlands till Dubai eller Bali och livnära sig på OF eller andra aktiviteter.

Stackars henne som inte känner dig hörd och sedd som frihetsberövad. Advokaten är säkert helt ok men Diana har kanske andra förväntningar.
Det måste verkligen vara något nytt för henne. Inga likes och kommentarer om hur snygg hon är. Hon har det verkligen tufft nu
Senast redigerad av BallaBella 2024-08-11 kl. 11:32.
Citera
2024-08-11, 22:28
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Det ska bli spännande att se vad det blir men eftersom det är gängrelaterat dvs åtalet borde röra tvättade drogpengar så tror jag det blir mer eller har de lurat äldre på pengar.
Ska bli kul att få ta del av vad det handlar om.
Scar är ju också misstänkt i samma mål.

Om det inte blir mer än 1-2år så har hon fått sitt ”goda” rykte förstört. Hon kommer nog att fly utomlands till Dubai eller Bali och livnära sig på OF eller andra aktiviteter.

Stackars henne som inte känner dig hörd och sedd som frihetsberövad. Advokaten är säkert helt ok men Diana har kanske andra förväntningar.
Det måste verkligen vara något nytt för henne. Inga likes och kommentarer om hur snygg hon är. Hon har det verkligen tufft nu
Hon får må. Oavsett vad som skrivs ni tror hon är tillsammans med Scar. Det är Greken. Alla fina foton med middag för två på Bali.
Citera
2024-08-12, 15:26
https://imgur.com/a/PYtyeaO

Här har ni hennes motivering till att hon vill byta advokat. Noterar även att Diana fyller 32 år den 21 augusti, undrar hur hon ska fira sin födelsedag i häktet?
Senast redigerad av Brottslig 2024-08-12 kl. 15:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in