2024-07-21, 22:16
Medlem
Hej

Har redan ett gammalt konto på Instagram, som fungerar bra, och skulle skapa ett till. Men det verkar helt omöjligt, det har strulat på alla upptänkliga vis och när jag till sist verkade ha fått ett nytt konto skapat, så går det inte att logga in!
Det slutar alltid med att man kommer till samma ruta där man blivit ombedd att fylla i den 6-siffriga koden som skickats till ens mailadress, och efter att man klickat får man ett meddelande där det står: Sorry, there was a problem. Please try again.
Sen kommer man inte längre.
Min gubbe trodde jag blivit IP-bannad för att det krånglat så mycket, så nu lät jag bli det i en hel vecka, men nu ikväll är det fortfarande samma sak :-(
Vad är det som blir fel?
Citera
2024-07-21, 22:21
Medlem
Instagram krånglar för väldigt många nu under en period. Man kan läsa mer på reddit: https://www.reddit.com/r/Instagram/
Frågan är om man kommer att kunna fortsätta använda instagram överhuvudtaget med de problem som är, och supporten svarar inte heller.
Citera
2024-07-21, 23:55
Medlem
:-| Otroligt trist
Citera
2024-07-22, 00:14
Medlem
Facebook/Instagram/Meta är så otroligt dåligt tekniskt och på alla möjliga sätt och vis. Synd att folk inte klarar av att bojkotta saker som suger, då skulle de rätta till problemen direkt.
Citera
2024-08-01, 14:08
Medlem
Ändra din e-postadress och ändra din IP-adress.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in