2024-07-29, 01:51
Medlem
CapsLock99s avatar
Pennsylvania
Swingstate
11 polls genomsnittliga värde.

DDHQ Polling Average

🟥 Trump: 48.5% (+2.6)
🟦 Harris: 45.9%
2024-07-29, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Pennsylvania
Swingstate
11 polls genomsnittliga värde.

DDHQ Polling Average

🟥 Trump: 48.5% (+2.6)
🟦 Harris: 45.9%

Den äldsta undersökningen i den sammanvägningen är från 15-17 februari och gav Trump en uppsida med 9 % eller om man så vill 49 % mot Kamalas 40 %. Här var Biden presidentkandidat.
Den senaste undersökningen i den sammanvägningen är från 24-26 Juli och ger Kamala en uppsida på 1 % eller om man så vill 48 % mot Trumps 47 %. Här är Kamala presidentkandidat.

Tror man ska vänta lite innan man drar drar växlar om det nya läget.
Framförallt är det nog inte helt relevant att använda en sammanvägd sak där 5 undersökningar skedde innan Biden drog sig ur och där 2 till startade innan nyheten om hans avhopp kom ut.

Du kanske borde lära dig att länka till det du bubblar om?

https://elections2024.thehill.com/pennsylvania/harris-trump-pennsylvania/
2024-07-29, 08:29
Medlem
godhetsapostelns avatar
Inte en chans att 45% av befolkningen kommer att rösta på någon som vill "defund the police".

Det enda som återstår om kamela blir kanditat är valfusk.
2024-07-29, 09:41
Medlem
snigel1s avatar
Bästa källan i flera amerikanska val.
https://www.realclearpolling.com/polls/president/general/2024/trump-vs-harris
2024-07-29, 10:21
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsa.Andersson

Citat:

Det innebär merarbete. Hans egen källa saknar referens länkar.

Sök på decision desk HQ på X.

Dessa trådinlägg han skapar är copy pasta rakt av.
2024-07-29, 10:30
Medlem
howdie11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Inte en chans att 45% av befolkningen kommer att rösta på någon som vill "defund the police".

Det vill hon inte ens göra. Fler kommer oavsett rösta på henne än på pedofilen som vill bli diktator.
2024-07-29, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Det innebär merarbete. Hans egen källa saknar referens länkar.

Sök på decision desk HQ på X.

Dessa trådinlägg han skapar är copy pasta rakt av.

Är du nykter?

Det är jag som länkar till rätt referens och så tycker du jag ska ta och söka på rätt referens?
2024-07-29, 11:26
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Är du nykter?

Det är jag som länkar till rätt referens och så tycker du jag ska ta och söka på rätt referens?
Sorry jag syftade på den andra snubben
2024-07-29, 11:49
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howdie11
Det vill hon inte ens göra. Fler kommer oavsett rösta på henne än på pedofilen som vill bli diktator.
Jo, det ville hon tidigare. Hon sa så.

Nu tror jag inte hon ville det. Hon trodde bara att hon kunde tjäna poäng på det. Och det är mitt allmänna intryck av Harris, att hon bara är ett tomt skall som säger det hon tror att hon tjänar på. Men det finns inget innanför.

Jag tror också att det är just dessa tomma människor som enbart vill berika sig själva som bäddat för människor som Trump.

Och fortsätter det har man snart bäddat för Adolf Hitler.
Senast redigerad av godhetsaposteln 2024-07-29 kl. 11:53.
2024-07-29, 13:34
Medlem
Det kom nya polls idag, undersökningsperiod 25--26 juli.

Institutet är SoCall Research. I Georgia har Trump en ledning med 49% mot 46% och i Michigan är Trumpens ledning 50% mot 46% för Kamelen.

FiveThrirtyEight visar idag att approval har förbättrats för Trump, han har ett minus på 9,1%, för några veckor sedan var minus-siffran 12,2%.

För Kameleonten är approvalsiffran minus 13,7%.

Men det som avgör valet är inte hur folket röstar. Vi vet sedan länge att det beror på vilka som kontrollerar rösträkningen. Allra helst i Georgia.
2024-07-29, 14:00
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln

Det gör dom inte heller. Valdeltagandet senaste valen har hovrat strax över och under 50%.

50% går och rästar och avgör valet. Anledningen är att många vettiga människor helt enkelt bojkottar valet medvetet, dom har fått nog av alla löftesbrott och all smutsig pajkastning. När Trump vs. Clintom 2016 hände stannade 100 miljoner amerikanare hemma. Det är rekord. Och det var nog för att både Trump och Clinton är helt enkelt avskydda

" Defund the police" är gammal skit. Det har failat sedan några år tillbaka , och finns inga sådana krav i racet

https://www.nytimes.com/2023/06/16/us/defund-police-minneapolis.html
Senast redigerad av Upplyften 2024-07-29 kl. 14:08.
2024-07-29, 14:30
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Det gör dom inte heller. Valdeltagandet senaste valen har hovrat strax över och under 50%.

50% går och rästar och avgör valet. Anledningen är att många vettiga människor helt enkelt bojkottar valet medvetet, dom har fått nog av alla löftesbrott och all smutsig pajkastning. När Trump vs. Clintom 2016 hände stannade 100 miljoner amerikanare hemma. Det är rekord. Och det var nog för att både Trump och Clinton är helt enkelt avskydda

" Defund the police" är gammal skit. Det har failat sedan några år tillbaka , och finns inga sådana krav i racet

https://www.nytimes.com/2023/06/16/us/defund-police-minneapolis.html
Man kanske inte skall underskatta jury-plikten heller. Registrerar man sig inte för att rösta slipper man jury-plikt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in