2024-11-05, 11:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robocrap
Vad baseras dessa oddsänkningar på? Någon som är bra på betting och har koll?
Folk som spelar och lägget tunga bet inget annat, man dopar siffrorna så man ska tro på att en sak sker sedan i verkligheten är det en annan sak som händer!
2024-11-05, 11:17
Medlem
Citat:

Hur mycket spel som läggs på respektive kandidat. Hade det varit helt jämnt race hade givetvis oddset på Trump gått upp då fler hade lagt spel på Harris. Tydligt dock att marknaden inte tror på henne.
2024-11-05, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Folk som spelar och lägget tunga bet inget annat, man dopar siffrorna så man ska tro på att en sak sker sedan i verkligheten är det en annan sak som händer!

Beklagar att du lagt din förmögenhet på Harris….
2024-11-05, 11:22
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Beklagar att du lagt din förmögenhet på Harris….
Nu är det folk som dopar marknaden från MAGA sekten vanligt folk lägger inte dem summorna för dem vet annat, Men skulle jag lägga ett bett så är det på Harris 2,20 nu rätt enkla pengar att håva in....
2024-11-05, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Oddsen har den senaste veckan visat en "teoretisk" sannolikhet för Trump att vinna på mellan 56-65%.
Just nu visar oddset på Betfair en "teoretisk" chans på 62% för Trump att ta hem valet, vilket då ger Harris 38% i möjlighet.
Andra spelföretag har liknande siffror.

Ja, stämmer mycket väl med min uppfattning som följt detta skådespel minutiöst under året!
2024-11-05, 11:24
Medlem
Citat:
Nu är det folk som dopar marknaden från MAGA sekten vanligt folk lägger inte dem summorna för dem vet annat, Men skulle jag lägga ett bett så är det på Harris 2,20 nu rätt enkla pengar att håva in....

Varför lägger inte vanligt folk stora summor på Harris till 2.50 (som hon ger nu) om hon nu är favorit? Har följt betting i 25 år och aldrig varit med om något liknande.
2024-11-05, 11:25
Medlem
Citat:

Helt otroligt att folk inte förstår detta...Tacksamt, som att stjäla godis från ett barn
2024-11-05, 11:26
Medlem
Salcinns avatar
Citat:
Hur mycket spel som läggs på respektive kandidat. Hade det varit helt jämnt race hade givetvis oddset på Trump gått upp då fler hade lagt spel på Harris. Tydligt dock att marknaden inte tror på henne.

Hur svårt ska det vara att förstå att oddset inte baseras på en statistiskt eller fundamental analys på vem som har störst chans att vinna utan endast på vem och vilka summor som har spelats.

Oddset kan till och med ha en negativ påverkan då sådana som dig tror att det är en profetia och ej lägger sina röster då de tror att det blir en lätt seger för Trump.
2024-11-05, 11:26
Medlem
Citat:
Manipulation av ryska intressen och Elons pojkar i syfte att påverka utfallet av valet.
2024-11-05, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salcinn
Hur svårt ska det vara att förstå att oddset inte baseras på en statistiskt eller fundamental analys på vem som har störst chans att vinna utan endast på vem och vilka summor som har spelats.

Oddset kan till och med ha en negativ påverkan då sådana som dig tror att det är en profetia och ej lägger sina röster då de tror att det blir en lätt seger för Trump.

Det du skriver var ju exakt det jag skrev….läs igen.
2024-11-05, 11:36
Medlem
Salcinns avatar
Citat:
Varför lägger inte vanligt folk stora summor på Harris till 2.50 (som hon ger nu) om hon nu är favorit? Har följt betting i 25 år och aldrig varit med om något liknande.

För att inga seriösa spelare lägger spel där det är 50/50 som 99%, av samtliga polls säger. Att det är mer värde på Harris är det ingen tvekan på men med den informationen som finns nu så är det fortfarande en lott med 50%, vinnchans.
2024-11-05, 11:38
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdonBelivit
Jomen det finns väldigt gott om kött på det benet. Det händer igen i bananrepubliken USA! 🤨
https://x.com/RealAnonTrader/status/1853181913453744362?t=Vjjr8VgkUUVmfjWp9qKcdQ&s=19

Just den filmen skulle jag ta med en nypa salt... om den visade sig vara sann är det en sak. Men då skulle det ju flöda av liknande filmer.

Jag tror det är personen i filmen som klickar med nageln på trump och sedan slajdar ner med fingret lite lätt för att markera Harris. En fabrikation och propaganda alltså. Mig veterligen så blev det några fall av röstfusk uppdagats 2020... men de var republikaner som dubbelröstade på Trump.

Allvarligare röstfusk har ju fixats med röstområden, arbetsreglar och försvårande av själva röstningen (stängda lokaler och långa köer verkar drabba främst dem starka områden). Där finns det säkert fusk åt alla håll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in