2024-07-24, 00:55
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitlibs
Ok dina argument tog slut. Knappast svårt att vinna när aftonbladet är eran enda källa

Nej, mina argument tog inte slut. Du kontrade mina fakta med att svara med en debunkad konspirationsteori. Gå och kolla på Tucker Carlson eller Steven Crowder eller något hela natten lång så blir dina teorier ryggdunkade. Eller inte, om du kliver av det tåget så förminskas risken för hjärnskada. Valet är ditt, godnatt.
2024-07-24, 00:55
Avstängd
Grontarskonts avatar
Citat:
Ok dina argument tog slut. Knappast svårt att vinna när aftonbladet är eran enda källa

Trumpen förlorade valet 2020!

Sluta spela dåliga förlorare, ni ser bara korkade ut för allt och alla!
2024-07-24, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123
Nej, mina argument tog inte slut. Du kontrade mina fakta med att svara med en debunkad konspirationsteori. Gå och kolla på Tucker Carlson eller Steven Crowder eller något hela natten lång så blir dina teorier ryggdunkade. Eller inte, om du kliver av det tåget så förminskas risken för hjärnskada. Valet är ditt, godnatt.
Ok personpåhopp, du är helt körd. Tack för en enkel debatt.
2024-07-24, 01:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
Trump kommer överens med världens diktatorer, inte så bra med demokratiska ledare, det tycker inte du är ett problem, och det säger dig inget?

Det är väl bra om dom kan föra en sansad diskussion?
Att kunna prata med människor leder till fred.

Om man bara hatar och vägrar snacka. Då leder det endast till mer hat och krig
2024-07-24, 01:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123
Det finns en jävla massa "sköna snubbar" som skakar galler i den vida världen. Är inte det att "basera allt på känslor" att gå all in på någon man vet har gjort en jävla massa otyg men sopa det under mattan för att du tycker han är en "skön snubbe"...

Jag baserar det givetvis på mer än att han bara är en skön snubbe.Men vem är intresserad av att lyssna på mig i 30 minuter??
ingen..
2024-07-24, 01:04
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ert? Ni vänsterextremister är ju chanslösa i både georgia, Arizona, nevada, wisconsin och pennsylvania. Vart ska eran sugerska Harris vinna har du tänkt? Usa är med Trump och emot vänsterextremism och öppna gränser.

Eller hon kanske leder stort i alla swingstates?
Vad jag vet finns ännu inga polls i sving states som är gjorde efter att Biden slängde in handduken.

När de kommer så kommer det se jämnare ut.
2024-07-24, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Vad jag vet finns ännu inga polls i sving states som är gjorde efter att Biden slängde in handduken.

När de kommer så kommer det se jämnare ut.
Pollsen kommer att bli lite jämnare för att sedan gå tillbaks till trumps fördel med stor marginal. Demokraterna bryr sig bara om senaten och kongressen detta valet.
2024-07-24, 01:10
Medlem
Tror att dessa "polls" har för lite underlag och är i ett för tidigt skede för att vara intressanta än så länge. Men det räcker nog för att göra Trump förbannad, och det är alltid kul. Han får vara lite försiktig dock, en stroke är inte särskilt ovanligt vid hans höga ålder.
2024-07-24, 01:19
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Trump leder med 48,2% mot 46,3% över Harris enligt RCP average.

Min gissning är att Harris får ett lyft de närmaste veckorna för att sedan sjunka tillbaka till nuvarande eller lägre nivåer i takt med att väljarna påminns om vem hon faktiskt är.
Ska bli i en intressant debatt med mellan henne och Trump i september. Innan dess kommer alla medier fyllas med Trump-annonser som visar upp den kacklande psykopaten Harris. Fattar dock inte varför Trump ens behöver donationer när hanlätt kan betala sin kampanj själv. Men visst, kul att tex Elon Musk gått in och donerar ca en halv miljard kronor i månadne nu till Trump.
2024-07-24, 01:25
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Det är väl bra om dom kan föra en sansad diskussion?
Att kunna prata med människor leder till fred.

Om man bara hatar och vägrar snacka. Då leder det endast till mer hat och krig

Sansad diskussion, med ledare som använder sina egna folk som boskap och hjon??
Dessa diktatorer har haft årtionden på sig att införa ett minimum av anständighet och humanism, inte ens det har dom brytt sog om.
2024-07-24, 01:32
Avslutad
Citat:
Sansad diskussion, med ledare som använder sina egna folk som boskap och hjon??
Dessa diktatorer har haft årtionden på sig att införa ett minimum av anständighet och humanism, inte ens det har dom brytt sog om.

Det är därför man ska snacka med såna människor
Förändringar sker genom att man pratar med varandra.

Krig sker när kommunikation upphör
2024-07-24, 01:39
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Trump kommer överens med världens diktatorer, inte så bra med demokratiska ledare, det tycker inte du är ett problem, och det säger dig inget?
Trump är inte köpt (nåja) av de som styr och äger världen. Det är heller inte Orban eller Putin.
Trump ogillar krig och är villig att prata med alla.
Det ogillar Rothchilds då de drar in billioner på krigen.

Du har mycket att lära om hur världen fungerar.
Googla: Kalergiplanen, Agenda 2030, Black rock, State street, Vanguard.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in