Citat:
Ursprungligen postat av
Madagascar
Flashback har funktioner för att visa vem som svarat på dina inlägg samt lista alla inlägg av viss användare i tråden. Men här är mitt inlägg till dig igår om att Morning Consult visar på nationell minskning för Kamala:
(FB) Harris vs. Trump: opinionsundersökningar
Hoppas mod låter det stå kvar inlägget!
Enkelt svarat när dem som gör pollen och allt beror på mer vem som är hemma vilka som är villiga att svara på den pollen som man gör, Förra gången tex så träffade man på mer demokrater än republikaner varför jo för underlaget var större samt mer folk hemma i större utsträckning!
Man kan inte säga som du gör till hon har sjunkit visst men har du kollat vilka som svarade vid den tidpunkten och hur var underlaget var demografiskt och om det var ute i red neck states eller var, Du måste kolla dyl saker för börjar du ta tid och kolla så hittar du denna gång var det mer kanske pensionärer och arbetslösa än att man förra var mer Gen Z och större delar av city och var i landet man var!
Jag har sagt säger det igen en poll är inte säker på ngt sätt för många vågar inte säga tex jag röstar på Harris pga rädsla etc etc, Sedan så ska du kolla se till undersök pollen och vad rating & transparens värde är men som sagt allt är vilka delar av landet man hittar det är som i Sverige OU görs!