2006-08-16, 22:20
Medlem
Vicious Edds avatar
Jag tycker nog att Naturen brukar sköta det där alldeles utmärkt. Enligt mig är det mkt få tjejer som inte har bröst som "klär" dem. Tycker man dessutom om en tjej på riktigt är det fullständigt skitsamma. Jag skulle vilja säga att det fullständigt saknar betydelse så länge hon inte är vanskapt på något sätt.
Citera
2006-08-16, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Onödigt moraliserande, vilken inte tillförde ett jota till tråden

Det här är flashback, där är det dumt och poängbefriat att skriva sådana poster. För övrigt är det beklagligt när riktigt unga missuppfattar världen och lägger energi på självhat och förakt för den egna kroppsliga gestaltningen. Dock anser jag att många måste rannsaka makten de låter andra ha över deras sinne. Sextonåringar som vill operera fram större tuttar och tror att jag tänker tycka synd om dem för det kan slänga sig i väggen. Veeeeeklingar

Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
Jag tycker nog att Naturen brukar sköta det där alldeles utmärkt. Enligt mig är det mkt få tjejer som inte har bröst som "klär" dem. Tycker man dessutom om en tjej på riktigt är det fullständigt skitsamma. Jag skulle vilja säga att det fullständigt saknar betydelse så länge hon inte är vanskapt på något sätt.

Jag skrev först en mening om att tjejer ska klä sig i sina bröst, men det känns mer sympatiskt att skippa allt det och bara slänga upp din post Q.F.T.
Citera
2006-08-16, 22:38
Medlem
Remslems avatar
Form ack så mycket viktigare än storlek

Ett bra bröst ska ligga bra i handen, helt enkelt
Citera
2006-08-16, 23:34
Medlem
Resurrecteds avatar
Det som är viktigt vad gäller bröst är deras utseende samt hur dom passar på tjejen.
Citera
2006-08-16, 23:44
Medlem
Lightbreaks avatar
My 2 cents:
Stora bröst är fina om de inte blir för hängiga (läs silikon :P). Fördelen jämtemot små IMHO är exempelvis att bröst-pippande blir mer njutfullt och mer o gosa med. En fördel med taxrör, som någon så fint uttryckte det, är ju att det blir ytterligare 2 beröringspunkter på hanens bröst när honan rider framåtböjd .
Små/fasta bröst är bra då de ser finare ut IMHO och man kan grabba tag/hålla sig fast i dom lättare vid exempelvis vinklad doggy . Nackdelen är logiskt nog bristen på det som är positivt hos stora.

*Edit: För att svara på frågan så föredrar jag stora om de inte blir för hängiga för i så fall föredrar jag små...
Citera
2006-08-16, 23:46
Medlem
Mr Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Bröststorlek är för mig helt ointressant.

Instämmer helt, en fin röv är mycket viktigare.
Citera
2006-08-17, 00:53
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightbreak
My 2 cents:
Stora bröst är fina om de inte blir för hängiga (läs silikon :P). Fördelen jämtemot små IMHO är exempelvis att bröst-pippande blir mer njutfullt och mer o gosa med. En fördel med taxrör, som någon så fint uttryckte det, är ju att det blir ytterligare 2 beröringspunkter på hanens bröst när honan rider framåtböjd .
Små/fasta bröst är bra då de ser finare ut IMHO och man kan grabba tag/hålla sig fast i dom lättare vid exempelvis vinklad doggy . Nackdelen är logiskt nog bristen på det som är positivt hos stora.

*Edit: För att svara på frågan så föredrar jag stora om de inte blir för hängiga för i så fall föredrar jag små...

Mitt intresse för bröst är rätt begränsat, men jag föredrar små och fasta och hängiga bröst är inte alls kul. Annars är förstås rumpor betydligt viktigare.

Citat
Man får en gyllene chans att här göra sin röst hörd på internet, men dom flesta använder den bara till att sprida misär och lidande.

Gyllene chans? Ja oj vad sällan man får skriva på nätet. Själv försöker jag inte framkalla någom misär utan bara en massa lidande
Citera
2006-08-17, 00:57
Bannlyst
Ja nån gång får man väl testa på det där tuttknullandet.
Citera
2006-08-17, 01:39
Medlem
darkstar06s avatar
D-kupor FTW

Meloner, pattar, tuttar..

vissa människor gillar hip-hop, r´n´b och små, politiskt korrekta bröst a´la Ebba von Sydow.

Själv gillar jag sydstatsrock, grillat kött, öl och rejäla C/D-kupor som med nöd och näppe får plats i handen.

Ha en trevlig kväll allihop.
Citera
2006-08-17, 01:46
Medlem
darkstar06s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mauser
Ja nån gång får man väl testa på det där tuttknullandet.

Ja just det, glömde säga det. Att jag gillar det också.
Att försöka tuttknulla E**a von S**** är förmodligen som att försöka tuttknulla två russin med en ficklampa.
Citera
2006-08-17, 01:48
Medlem
Broder Tucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde_BEFE
jag undrar bara om ni tycker att det är viktigt med stora bröst på brudar?
Nej, absolut inte.
Citera
2006-08-17, 01:54
Medlem
Broder Tucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkstar06
Ja just det, glömde säga det. Att jag gillar det också.
Att försöka tuttknulla E**a von S**** är förmodligen som att försöka tuttknulla två russin med en ficklampa.
Va? Ebba har väl inte direkt små tuttar?

Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Men om din tjej inte har fina då? Om den tjej du blir riktigt sjukt kär i inte har dina idealbröst, vad händer då?

Förstår du vad jag menar, denna tråden är meningslös för när det väl gäller och du möter ditt livs kärlek så kan hennes bröst hänga nere vid knäna du kommer dyrka marken hon går på ändå.
Ursäkta, men den här tråden handlar inte om "ditt livs kärlek" utan strikt om objektifiering av en viktig del kvinnokroppen. Ta ditt moraltjafs i nån kyrka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in