2024-07-20, 21:58
Medlem
Jag behöver skriva en trådstart som för min del är känsligt och risken att någon kan gissa vem jag är pga tidigare trådar/inlägg får inte ske.

Kan man be någon annan medlem starta en tråd?

Jag vet att jag kan skapa en ny användare men jag har inte tid eller tålamod att vänta tre dagar med att få igång min trädstart.
Citera
2024-07-20, 22:15
Avslutad
Ja, det är väl bara att skicka ett PM och fråga?
Citera
2024-07-20, 22:23
Avslutad
Finns ju då en liten men inte obetydlig risk att den du vill ska posta inlägget då känner igen dig eftersom denne kunnat se vad du tidigare postat. Risken ökar om du dessutom kontaktar flera som vill se vad du tänkt skriva men avböjer.

Flashback är ju inte precis livets nödtorft och om du behöver myndigheternas hjälp så är det ju bara att ringa dem. Mitt förslag är att du startar nytt konto.
Citera
2024-07-20, 22:32
Medlem
Proxypostning har ju vRit förbjudet i åtminstone drogforumen och nått till. Vet inte om det gällt hela forumet eller om det varit specialfall.
Citera
2024-07-20, 22:52
Medlem
Klart du kan?
Pma nån av dina slavar så gör dom det.

Tror däremot ifall du bara pmar nån random att de ignorerar dig.
Citera
2024-07-20, 22:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Ser inte ut att vara förbjudet. Men nog rätt svårt att få någon annan att posta. Sedan som sagts den användaren avslöjar du sedan detta för, och du vet inte den användaren är en skitstövel som kanske i tråden skriver att det X som bad mig göra det här. Så allra bästa är nog att starta ett nytt konto och vänta några dagar.

Enligt regler:
https://www.flashback.org/regler

1.07. Alternativa konton känns väl den som kan vara aktuell. Om nu mods på något sätt inser att det egentligen var denna din användare i denna tråden som postade ämnet ifråga och du sedan svarar i den tråden men den användaren. Så om det går blir det väl bara att inte svara i tråden ifråga.
Citera
2024-07-21, 07:52
Medlem
TheGretaResets avatar
Ja, ibland tar skribenter upp flera saker samtidigt. Då har jag bett skribenten skapa en tråd specifikt om det om det är ett ämne att fördjupa sig i.

Det har även hänt att folk får trådar låsta felaktigt pga usel moderering där jag bett folk starta en ny tråd via pm.
Citera
2024-07-21, 09:12
Medlem
Muppetys avatar
Du kan väl bidra med 50 kr till Flashback för att låsa upp kontot direkt? Bidraget går inte att koppla till kontot.
Citera
2024-07-21, 13:13
Medlem
Giant Squids avatar
Du verkar ha tid att starta en tråd och gnälla över problemet.
Starta ett smurfkonto om du nu vill fråga om varför du har fått vårtor på picken.
Citera
2024-07-21, 21:00
Medlem
nerdnerds avatar
"
Hej allihop!
Jo, det är så att det finns en annan användare här på Flashback som har bett mig att posta ett inlägg för honom som han inte vill stå för med sitt vanliga nick.

OBS OBS OBS, det gäller inte mig!

Personen är alltså orolig för vad han har för vårta på kuken, som förresten är rena hästballen. Är det farligt? Måste man amputera? Snälla, svara fort! Säger den andra personen alltså.
"

Ungefär så?

Nej tack.
Citera
2024-07-21, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Jag behöver skriva en trådstart som för min del är känsligt och risken att någon kan gissa vem jag är pga tidigare trådar/inlägg får inte ske.

Jag vet att jag kan skapa en ny användare men jag har inte tid eller tålamod att vänta tre dagar med att få igång min trädstart.
Vad ska jag skriva?
Citera
2024-07-21, 21:04
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2

Trägen vinner..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in