2024-07-20, 15:57
Medlem
Sitter drar ladd och xanor samt röker imorgon åker jag in på avgiftning har missbrukat i snart 20 år, vad kan förväntas? Kommer det bli jobbigt? Någon annan som varit på avgiftning?
Citera
2024-07-20, 16:04
Medlem
Dishys avatar
Har inga erfarenheter själv men har fastnat i den här intressanta tråden, kan vara läsvärt i din situation:
(FB) Hur droger förstörde min hjärna och mitt liv.
Citera
2024-07-20, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejaMeja12
Sitter drar ladd och xanor samt röker imorgon åker jag in på avgiftning har missbrukat i snart 20 år, vad kan förväntas? Kommer det bli jobbigt? Någon annan som varit på avgiftning?
Nä det kommer gå bra. Drick mycket vatten och sov så mycket du kan. Tjata om att de ska ge dig saker att sova på. När du vaknar träna i den mån du orkar. Ät som fan när de serverar lunch och sedan sov så mycket du kan.
Citera
2024-07-20, 17:00
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Se till att du får mycket kramplösande, sov, ät och låt tiden gå (OS snart). Det här fixar du
Citera
2024-07-20, 18:20
Medlem
Belters avatar
Citat:
Min farsa var inne på avgift ett antal gånger. Du ska inte ha för stora förväntningar är allt jag säger.
Citera
2024-07-20, 18:31
Medlem
Citat:

Man får som regel ingen hjälp med avgiftning av kokain och brass. Det enda som är aktuellt är Xanor. Där kan du bli inlagd med tanke på risken för krampanfall, eller så får du polyklinisk avgiftning, du får komma till mottagningen och hämta medicin varje morgon. Antalet platser för inneliggande avgiftning är starkt begränsade under sommaren i hela landet.
Citera
2024-07-20, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Man får som regel ingen hjälp med avgiftning av kokain och brass. Det enda som är aktuellt är Xanor. Där kan du bli inlagd med tanke på risken för krampanfall, eller så får du polyklinisk avgiftning, du får komma till mottagningen och hämta medicin varje morgon. Antalet platser för inneliggande avgiftning är starkt begränsade under sommaren i hela landet.
Jag ska vara där 0800 imrgn
Citera
2024-07-20, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Min farsa var inne på avgift ett antal gånger. Du ska inte ha för stora förväntningar är allt jag säger.
Benson kmr vara värst gå av
Citera
2024-07-20, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arboga100
Nä det kommer gå bra. Drick mycket vatten och sov så mycket du kan. Tjata om att de ska ge dig saker att sova på. När du vaknar träna i den mån du orkar. Ät som fan när de serverar lunch och sedan sov så mycket du kan.
Tack för råden
Citera
2024-07-20, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Jag har benso missbruk
Citera
2024-07-20, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Se till att du får mycket kramplösande, sov, ät och låt tiden gå (OS snart). Det här fixar du
Tack king
Citera
2024-07-20, 19:21
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Tack king
Du behöver Stesolid men kommer få Oxascand (suck), be om minst 20mg var fjärde timme och 40mg + Nitrazepam till natten. Du fixar det här
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in