Carl Bildt gripen – sprider grov bögporr
Haha jag har sett en väldigt lik denna förut, men han är bra kreativ!
Denna var iallafall kul.
Killen ger svar till alla som diskuterar här i tråden också!
Jag kommer placera hans svar här i tråden eftersom den riktiga tråden förmodligen kommer bli borttagen.
Detta görs i dokumentationssyfte och för att vi ska kunna fortsätta diskutera trollet även efter materialet tagits bort från forumet, som det också borde (det är spam).
Citat:
c.diver: Varför är det så svårt att stoppa idioten?
Jag: Du ställde den här frågan den 2024-07-19, nästan ett och ett halvt år har gått och sedan dess har de inte kunnat göra någonting. Förklaringen är enkel: min tålamod, uthållighet och engagemang för sanning och rättvisa. Och allt de säger om svensk innovation och högteknologi är faktiskt falskt. Flashback-sidan är för dålig, och personen som administrerar sidan är inte särskilt smart.
Citat:
fredag2010: Det intressanta är att användaren lägger så våldsamt mycket energi på att posta dynga som ingen någonsin läser eller klickar på.
Jag: Jag lägger inte så mycket tid på det som det verkar. Högst en timme om dagen. Det är mitt hobby och jag tycker det är roligt. Och jag bryr mig inte om hur många som läser det. Jag ger dig chansen att lära dig det du inte får veta, och sedan är det ditt val. Om du gillar svensk propaganda och censur, om du är redo att lyda Myndigheten för psykologiskt försvar, då är det ditt val. Vi var i exakt samma situation under Sovjetunionen. Vi kunde lyssna på “Radio Liberty”, eller så kunde vi välja att inte göra det.
Citat:
KarlKaviar: Jag undrar även vilken psykisk diagnos personen har. asperger?
Jag: Jag är relativt frisk för min ålder och har förklarats lämplig för militärtjänst.
Citat:
Tuor: Kan admin ens köra en IP-ban? Jag har för mig att någon har nämnt att inte ens admin kan se folks IP?
Jag: Ja. Administratören ser och kontrollerar IP-adresser. Några av mina IP-adresser har redan blockerats. Men min IP är dynamisk, inte statisk. Och dessutom, hur ska de kunna separera det svenska internet från resten av världen?
Citat:
negrofoben: Det är ju nån jävla dåre och ryssvän som ständigt skapar skittrådar där han försöker få Ryssland vara the good guy mm.
Jag: Absolut inte. Jag inser att det är omöjligt för en enda person att besegra hela svenska statliga propagandamaskinen. Jag är helt enkelt upprörd över att forumet heter ”Yttrandefrihet på riktigt” när det inte har något med yttrandefrihet att göra. Jag lovar att om de ändrar mottot till något mer ärligt, kommer jag omedelbart att upphöra med mina aktiviteter. Jag föreslår att forumet döps till ”Censur på riktigt”.
Citat:
Zaedrews: Bildt verkar ju vara ett favvoämne.
Jag: Ja, många frågar: ”Varför Carl Bildt?” Hittills finns det redan 127 rubriker med denna karaktär.
Det finns flera skäl: 1. Rubriken på ämnet kan innehålla upp till 85 tecken. Carl Bildt har det kortaste namnet bland svenska kändisar (tillsammans med Ebba Busch). 2. Carl Bildt är förmodligen den enda svenska politiker som är mer känd i Ryssland. I alla fall kände jag till hans namn redan innan jag kom till Sverige. 3. Jag tycker att rubriker med hans namn är ganska komiska. Är det inte roligt att föreställa sig en svensk gubbe som blir slagen i huvudet med hantlar, klättrar upp på en skyskrapa eller jagar ett somaliskt barn med en gurka? Alla andra svenska politiker är väldigt tråkiga.
Det är väldigt viktigt att rubrikerna är både sensationella och roliga samtidigt.
Citat:
Iwasbanned2: Ja varför postar han ens det i ett svenskt forum?
Jag: Jag bodde i Sverige i 13 år och är fortfarande intresserad av Sverige.
Citat:
MannishBoy: OK, det vet du? Under hur många konton?
Jag: Det vet inte ens jag. Jag tror att antalet sedan länge har överskridit 1 000. Jag undrar hur många inloggningar FB kan hantera?
Citat:
admin: Vad denna person protesterar mot är det nog få som vet.
Jag: Du vet detta eftersom du blockerade eller raderade ämnen som du inte gillade. Här är ett exempel: Jag skapade ämne (FB) Ukrainsk fascism 2014-2023. Fakta och bevis och publicerade bevis och fakta från västerländska medier endast för att jag förstod hur mycket hat referenser till ryska medier skulle orsaka. Till slut blockerade du mig och lät mig inte fortsätta diskussionen om ukrainsk nazism och fascism. Men jag kunde ställa en fråga till dig i PM om förbudet mot länkar till västerländska medier. Du svarade inte, utan blockerade mig.
Jag började skriva statistik om ryska framgångar i tråden om kriget i Ukraina. Inläggen raderades och jag blockerades – (FB) farbror_barbro: Förbud mot spridning av rysk information om kriget i Ukraina.
Det var du som, styrd av dina politiska motiv, ändrade namnet på tråden (FB) Intervision Song Contest 2025 - 23 länder tävlar i Rysslands version av Eurovision (2025-09-20).
Och det är därför du, bättre än någon annan på forumet, vet varför allt detta händer. Det är därför den här tråden finns – för att framställa den här ryssen som en idiot och dig själv som ett oskyldigt lamm som lidit utan anledning.
Citat:
Nyfikenpaallt: Går det ens att stoppa denna kille? Han har hållit på länge nu? Vad tjänar han på detta?
Jag: Jag tror inte att Sverige är kapabelt att överge censuren och gå mot yttrandefrihet. Jag kommer själv att sluta med allt när kriget i Ukraina är över. Förhoppningsvis snart. Det är min hobby, jag tjänar ingenting på det.
Citat:
Mr.RedHat: Alltså kan du inte bara upphöra med dina trådar och delta i debatten som en normal människa istället?
Jag: Jag försökte, mer än en gång. Jag bröt inte mot några regler, men jag publicerade information som motbevisade svensk propaganda. Till exempel skapade jag en tråd där jag avslöjade svenska lögner:
“02 okt 2025 Totalstopp vid Moskva: Ryska panikdraget efter ukrainska attackerna – se enorma köerna”
https://www.expressen.se/tv/nyheter/varlden/totalstopp-vid-moskva/
men Expressens journalist en video från 2024 för sin falska nyhetsartikel:
“30 april 2024: Trafikstockningar uppstod på grund av ett otillräckligt antal bensinstationer på den nya motorvägen.”
https://vk.com/wall-38316314_4489425
administratören har raderat detta ämne och blockerat mig. Det handlar inte om att följa reglerna, utan om censur och begränsningar av yttrandefriheten.
Citat:
frange: Så här håller ju inte faktiska ryssar på någonstans över hela internet - inte heller de uppenbara faktiska ryssarna som skriver på Google Translate-svenska med konstig meningsbyggnad
Jag: Jag kontrollerar alltid översättningarna själv, men min svenska är inte så bra. Förut använde jag Google Translate, men nu använder jag nästan alltid DeepL. Det är en bra översättare, men den är inte felfri.
Citat:
Galejan: Det är ont om sådana idag när hela Flashback befolkas av samma typ av mellangrå SD-gubbar från medelklassen. Nej, mer trådar om Carl Bildts dysfunktionella sexliv, säger jag.
Jag: Ämnena kommer från svenska medier och forumdiskussioner. Det är det som intresserar svenskarna mest, men inte ryssar. Jag kan inte tänka mig att något liknande det som dök upp på FB igår skulle hamna högst upp på ett ryskt forum: “Min man onanerar överallt, hela tiden I sängen, i bastun, i soffan, på toa”. Nu jag vill verkligen starta en tråd: “Carl Bildt onanerar överallt, hela tiden I sängen, i bastun, i soffan, på toa”
Citat:
Ancistrus: Jo då det funkar att prata med honom, det har jag också gjort några gånger. Min poäng var nog mer att han inte är den förkämpe för yttrandefriheten som han inbillar sig.
Jag: Jag minns inte riktigt att vi pratade om något. Men kanske gjorde vi det. Allt jag vet är att forummoderatorer inte har så mycket makt. Flera gånger diskuterades mina ämnen och inlägg av moderatorer. De återställdes, vilket betyder att de godkändes. Men sedan kom någon annan och raderade hela ämnet och blockerade mig. Jag anser att din roll på forumet inte är att övervaka yttrandefriheten utan tvärtom att censurera den. Jag förstår att du njuter av den lilla makt du har, men jag tycker att din roll är skamlig.
Citat:
Waji: Gissar på att personen orkar en månad till men sen ör det slut.
Jag: Min vän, tänk på att jag har ägnat mig åt denna verksamhet i nästan ett och ett halvt år. För närvarande har jag fler tekniska resurser och möjligheter till mitt förfogande. Men som jag lovade kommer jag att fortsätta utmana er alla med yttrandefrihet tills Ryssland segrar i Ukraina. Men om detta sker inom en månad kommer jag att vara glad för din skull!