Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-07-18, 14:54
Medlem
Hej, vad fasen innehåller mackan som finns på Cirkle K i Alingsås med pannbiff och falukorv och någon söt tomatsås typ? Det här har det bästa jag ätit i smörgås väg. Tydligen färskt varje dag och hörs av något externt företag för det kommer in plastat.

Den här såsen är helt obegripligt god!

Tack för hjälp om någon vet vad det är?!
Citera
2024-07-18, 16:43
Medlem
Kaffekrigs avatar
Fråga dom nästa gång kanske?
Citera
2024-07-18, 17:01
Medlem
Shitnuggets avatar
Ketchup.

Ring och fråga, är du helt handlingsförlamad?
Citera
2024-07-19, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Hej, vad fasen innehåller mackan som finns på Cirkle K i Alingsås med pannbiff och falukorv och någon söt tomatsås typ? Det här har det bästa jag ätit i smörgås väg. Tydligen färskt varje dag och hörs av något externt företag för det kommer in plastat.

#KÄMPA!

OnTopic: Har du kollat innehållsförteckning?
Citera
2024-07-20, 08:17
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Citat:

Hallå där!
Pigg, alert på morgonkvist.
Ja, nu ska vi hjälpa den förvirrade mannen i Alingsås!

Jag gissar på att mackan innehåller Pannbiff, falukörv och tomatsås!
Är iallafall 99% säker utifrån din beskrivning
Men fråga i kassan för säkerhets skull.
Senast redigerad av christer-ulfbaage 2024-07-20 kl. 08:21.
Citera
2024-07-20, 10:15
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:

Hittar då inget här : https://www.circlek.se/mat

Men köp en till och behåll innehållsdeklarationen antingen som en påklistrad lapp på plasten eller
på bakpapperet (typ brunt) Vi ska hjälpa dig och har du inte möjlighet å åka dit igen på Circle K i All in sås (Alingsås) så kan du ju be dom fota varuinnehållet i mackan och skicka som ett mms till dig (en bild alltså)

Så ska vi reda ut det här minsann en gång för alla ! och ge dig mycket goda tips hur du gör den hemmavid
Citera
2024-07-24, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Hittar då inget här : https://www.circlek.se/mat

Men köp en till och behåll innehållsdeklarationen antingen som en påklistrad lapp på plasten eller
på bakpapperet (typ brunt) Vi ska hjälpa dig och har du inte möjlighet å åka dit igen på Circle K i All in sås (Alingsås) så kan du ju be dom fota varuinnehållet i mackan och skicka som ett mms till dig (en bild alltså)

Så ska vi reda ut det här minsann en gång för alla ! och ge dig mycket goda tips hur du gör den hemmavid

Problemet är att jag körde bara förbi stället så jag har inte möjlighet att köpa igen. Tänkte om någon som har koll kunde besvara
Citera
2024-07-24, 13:39
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Problemet är att jag körde bara förbi stället så jag har inte möjlighet att köpa igen. Tänkte om någon som har koll kunde besvara
Kan du inte ringa till Circle K i Alingsås och fråga?

CIRCLE K ALINGSÅS VÄNERSBORGSVÄGEN
Gamla Vänersborgsvägen 11, Alingsås, 441 31, SE
Telefon: +4632217305

CIRCLE K ALINGSÅS KRISTINEHOLM
Kristineholmsvägen 20, Alingsås, 441 39, SE
Telefon: +4632213333
Citera
2024-07-24, 19:08
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:

Du kanske drömde allt :-) ingen känner till den här mackan ?
Men ring dom bara å be om innehållsförteckningen på ett foto på ett vänligt sätt
och mms det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in