2024-07-15, 20:15
Avslutad
Jag har nu i en 1.5 vecka haft milt ont högra pungen och ner till ljumsken. Smärtan försvinner efter ett tag för att sen komma tillbaka. Nu har jag även fått en känsla av jag har nåt i urinröret nåt sveda som sitter där.

Jag har tagit Doxycyklin i en vecka utan några större förändringar för att testa om det var nån infektion/bakterier.

För nån år sen var jag hos läkaren och han sa att jag hade bråck på högra sidan vid pungen då detta inte är första gången men får ibland det efter sex. Men vet inte hur pass mycket det hänger ihop med de symtomen jag har. Kan tilläggas att jag fick denna smärtan efter nån timme efter ett ligg men då användes kondom.
Senast redigerad av doc-leaks 2024-07-15 kl. 20:53.
Citera
2024-07-15, 20:21
Medlem
Dziwnes avatar
Prostatit?
Citera
2024-07-15, 20:24
Avslutad
Användes kondomen under hela samlaget? Var kondomen hel? Kanske kolla så du inte har fått någon könssjukdomar..
Citera
2024-07-15, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Användes kondomen under hela samlaget? Var kondomen hel? Kanske kolla så du inte har fått någon könssjukdomar..

Om det hade varit könssjukdomar så hade inte smärtan kommit efter nån timme efter sexet. Men också ifall om det hade varit könssjukdomar så hade den försvunnit i samband med den 200mg doxycyline jag har tagit nu i 7 dagar.
Citera
2024-07-15, 20:57
Medlem
Bara boka tid VC så det blir utrett.
Citera
2024-07-15, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Om det hade varit könssjukdomar så hade inte smärtan kommit efter nån timme efter sexet. Men också ifall om det hade varit könssjukdomar så hade den försvunnit i samband med den 200mg doxycyline jag har tagit nu i 7 dagar.
Läste inte så noga, sorry. Kontakta vården borde du göra i vilket fall.
Citera
2024-07-15, 21:45
Moderator
Maviels avatar
Eftersom du fått utskrivet doxycyklin har du ju haft någon slags läkarbedömning. Kontakta den läkaren och säg att du har kvarstående problem och ta det därifrån. Här kan du mest få gissningar.
Citera
2024-07-16, 12:28
Medlem
Gjordes något åt bråcket? Är du arbetslös? Det kan ge märkliga symptom. Även onani kan ge molande känsla vid ljumsken. Ett knepigt område.
Senast redigerad av dodde03 2024-07-16 kl. 12:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in