2024-07-15, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusSchlauch
Det kanske jag gör. Inget fel på att vara bög.

Du får gärna vara bög, men vi "normala" (ursäkta uttrycket, inget illa menat om homo) män är inte bekväma med att raka oss under armarna då det just är rätt fjolligt att göra så.
Citera
2024-07-15, 01:21
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Man duschar var eller varannan dag, rakar sig under armarna (det gäller både män och kvinnor), och lägger därefter på deodorant under armarna. Hur svårt kan det vara att inte gå omkring och lukta skit när man rör sig bland folk?

Kan ha hänt mig lite mer frekvent det sensate året, att jag luktat lite illa ibland. Jag duschar varje dag, tvättar mig under armarna och rakar. Men har bestämt mig för att jag inte vill ha någon mer deodorant med aluminium i, jag tror inte att det är bra. Sedan så kompenserar kroppen och man svettas ut någon annanstans, som t ex rövsvett. Så jag har bara salt-deo. Men håller med om folk som ständigt stinker arsel kan vara en plåga att vistas bland. Men tror mycket av armhåret spelar roll där.
Citera
2024-07-15, 01:26
Avslutad
Tror det handlar mycket om att min inte vill bli gay.
Det är min teori iaf
Citera
2024-07-15, 01:27
Medlem
Citat:
Man duschar var eller varannan dag, rakar sig under armarna (det gäller både män och kvinnor), och lägger därefter på deodorant under armarna. Hur svårt kan det vara att inte gå omkring och lukta skit när man rör sig bland folk?
Man duschar 1-2 ggr om dagen. Man rakar armhålorna om man är homo och luktar svett. Svetten stinker ju med rakade armhålor.
Citera
2024-07-15, 01:37
Medlem
zombie-nations avatar
Nä. Ska man raka huvudet också då? Det är väl bättre då att tvätta armhålorna en extra gång om man svettats. Sedan snälla, ha inte sjukt mycket deo. Folk som är allergiska får astma. Jag har någon utvald av min kompis deo som hon inte får astma av. Man får inte ha med djur överallt för folk kan vara allergiska, men man får döda folk med moln av lukt.
Citera
2024-07-15, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Nä. Ska man raka huvudet också då? Det är väl bättre då att tvätta armhålorna en extra gång om man svettats. Sedan snälla, ha inte sjukt mycket deo. Folk som är allergiska får astma. Jag har någon utvald av min kompis deo som hon inte får astma av. Man får inte ha med djur överallt för folk kan vara allergiska, men man får döda folk med moln av lukt.

Har aldrig hört talas som att deo orsakar astma, det tränger ju knappt igenom tröjan ens. Men det finns deodorant som är anpassat för personer som är känsliga. Det luktar ju knappt om man inte sätter näsan mot armhålan.

Man kan diskutera det här i evigheter, ni fattar poängen. Om inte deo så duscha gärna extra.
Citera
2024-07-15, 01:47
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Har aldrig hört talas som att deo orsakar astma, det tränger ju knappt igenom tröjan ens. Men det finns deodorant som är anpassat för personer som är känsliga. Det luktar ju knappt om man inte sätter näsan mot armhålan.

Det är ju lite som att säga men min hund är så liten och har så lite päls så han tar jag med in.
Citera
2024-07-15, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Det är ju lite som att säga men min hund är så liten och har så lite päls så han tar jag med in.

Det där var en väldigt dålig jämförelse. Nej deo orsakar inte astma, och alla jag känner använder det alltid och ingen har någonsin klagat under alla dessa år. Sluta sprida trams.
Citera
2024-07-15, 01:57
Medlem
Citat:
Att sköta basic hygien tillhör allmänt hyfs och något man får lära sig tidigt i livet som barn. Du är säkert för ful för att locka till dig fanboys i alla fall.

Ja så är det, jag har ett jävligt stort värde och bestämmer allt. Frågor på det?

För ca en vecka sedan startades det en tråd här inne lite på samma tema som din, saker man stör sig på i omgivningen, som andra människor gör eller säger och där kom man fram till att formuleringen i din sista mening ovan var väldigt störande och mest användes av "white trash".

Tänkte bara nämna det.
Citera
2024-07-15, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
För ca en vecka sedan startades det en tråd här inne lite på samma tema som din, saker man stör sig på i omgivningen, som andra människor gör eller säger och där kom man fram till att formuleringen i din sista mening ovan var väldigt störande och mest användes av "white trash".

Tänkte bara nämna det.

Jag såg den tråden. Nu är det ju ditt namn som slutar på y och enligt wt-reglerna räknas ditt nick som trashigt. Inte för att jag håller med men säger bara vad jag har läst.
Citera
2024-07-15, 02:17
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Det där var en väldigt dålig jämförelse. Nej deo orsakar inte astma, och alla jag känner använder det alltid och ingen har någonsin klagat under alla dessa år. Sluta sprida trams.

Antiperspirant bättre då. Då svettas du inte. Istället för att bara använda lukt.
Citera
2024-07-15, 02:21
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:

Jo jag kände en autistisk snubbe som tyckte känslan av deodorant under armarna var obehaglig, och därför skippade det. Tyckte på ett sätt synd om honom, men han luktade alltid FÖRJÄVLIGT för han gick och tränade varje dag innan jobbet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in