2024-07-14, 18:18
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Good-Man
Hade varit intressant se den videon fr att se om han nmnde fler detaljer n att han hatar Trump. Jag har inte hittat ngot s den r nog bortplockad kanske.

https://en.royanews.tv/news/52773

Det var anarkisttrollet "4skin"/"Jewgazing", som lmnade sin propalestinska bubbla p Twitter och gjorde en supertrollning dr han ltsades vara just Crooks. Han sade fljande: "Jag hatar republikaner, jag hatar Trump och ni plockade fel kille! Hahahaha!" Till saken hr att han r ganska lik Crooks: smal, lngt hr, fula brillor och underbett.

Eftersom miljoner mnniskor faktiskt trodde p honom under en tid s blev hans personliga sida bombad av olika mnniskor. Han gjorde den privat efter ett tag. Hans sista meddelande som var offentligt var typ: "Vad i helvete har jag gjort!?! Hur kunde jag vara s dum s att gjorde den dr videon! Jag ville ju bara skoja. Nu r allt slut - fan vad jag ngrar mig!"
Senast redigerad av Ken Dryden 2024-07-14 kl. 18:22.
Citera
2024-07-14, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Det jag sagt r att AR15 inte r ett lmpligt prickskyttegevr!

Sjlvklart torde man d vid ett headshoot men varfr inte anvnda ntt mer lmpligt gevr!

Det jag svarade p var nr du skrev att Trump kanske hade gjort detta sjlv..
Citera
2024-07-14, 18:26
Medlem
En svag man som vnstern groomat till att lyssna p sina knslor och agera p sina impulser.

Vi har miljarder av dessa idag. De produceras som p fabrik framfr sina skrmar.

Ngon som vet varfr de lt han klttra upp och positionera sig med ett vapen s nra ex-presidenten? Drnarpiloter mste ha fljt honom i realtid och det verkar som att allmnheten pvisat polisen om en person med ett vapen p taket. Mycket mrkligt men det enkla svaret r nog extrem inkompetens.

Vi kommer aldrig f veta sanningen om vad som hur allt gick till men det skrade iaf makten fr Trump.
Senast redigerad av Lastpall500kg 2024-07-14 kl. 18:31.
Citera
2024-07-14, 18:28
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Det r inte alls en hg byggnad. Enplanshus, tillverkningsfretag. Killen hade t o m kunnat ta sig upp dr med stege om han inte kom t ngot stt i eller p byggnaden att f tilltrde dr.

https://www.google.com/maps/@40.8582...5410&entry=ttu

Han gick upp via den dr jvla brandtrappan p utsidan av byggnaden som alla amerikanska hus r utrustade med av ngon anledning.
Citera
2024-07-14, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falsusinomnibus
Lnk frn Trump skjuten trden.

https://www.caclubindia.com/assets/t...oogle_vignette

Han verkar d varit en aktivist, och inte en frvirrad sjuklig enstring, frgan blir d, hur tusan han fick ett s bra lge fr sitt mordfrsk.
Kan hans ringa lder gjort att han var en dlig skytt, eller rent av synskadad, p fotografierna ser han lite skelgd ut.
Citera
2024-07-14, 18:29
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Svida dren inte varit hygglig nog att lmna ett manifest dr han anger sina motiv lr sanningen aldrig komma fram. Man fr vnta ngra dagar fr att mer info ska dyka upp; att han registrerat sig som republikan eller att han sknkt en slant till demokraterna r lngt ifrn tillrckligt fr att dra ngra slutsatser. Drar som han brukar lska att frklara fr eftervrlden varfr de agerat, s jag tycker det nnu finns gott hopp om en frklaring.

Finns iallafall ett sdant exempel. Masskjutningen i Las Vegas, d ifrn ett hotellrums fnster. Kommer inte ihg hur mnga som blev drpta, men iallafall r det ett mysterium n idag.
Citera
2024-07-14, 18:29
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
En svag man som vnstern groomat till att lyssna p sina knslor och agera p sina impulser.

Du menar incels, oskra unga mn som konsumerar porr och lyssnar p Jordan Peterson, Tim Pool och den dr britten som drev bordell i Rumnien.

De som formar dem br ansvaret i s fall.
Citera
2024-07-14, 18:31
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oz007
Han verkar d varit en aktivist, och inte en frvirrad sjuklig enstring, frgan blir d, hur tusan han fick ett s bra lge fr sitt mordfrsk.
Kan hans ringa lder gjort att han var en dlig skytt, eller rent av synskadad, p fotografierna ser han lite skelgd ut.

Han var vl nervs och inte srskilt van? Gevret (en halvautomatisk AR-15) hade pappan kpt, fr att hela familjen skulle kunna ha det ute p skjutbanan och roa sig med.
Citera
2024-07-14, 18:32
Medlem
Spinnacers avatar
99% av alla school och spree-shooters i USA ser exakt likadana ut. Tror nstan att FBI har en profil av sdana som de brottsprovocerar/hetsar tills de gr slag i saken. 16-23, ensamvarg, inget jobb, no social life/incel, ofrdelaktigt utseende, glasgon, starka politiska sikter.

Inte konstigt att han missade, folk brjade skrika och peka ut honom innan han var p plats. Inget kikarsikte, inget benstd, ovan skytt, adrenalin - om du trffar s dr du, om du missar s dr du.
Han missar frsta skottet men vet inte var det tog vgen och kan ej korrigera, brjar panikskjuta sen blir knppt i huvudet av polis-sniper.
Senast redigerad av Spinnacer 2024-07-14 kl. 18:36.
Citera
2024-07-14, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg

Ngon som vet varfr de lt han klttra upp och positionera sig med ett vapen s nra ex-presidenten? Drnarpiloter mste ha fljt honom i realtid och det verkar som att allmnheten pvisat polisen om en person med ett vapen p taket. Mycket mrkligt men det enkla svaret r nog extrem inkompetens.

Vi kommer aldrig f veta sanningen om vad som hur allt gick till men det skrade iaf makten fr Trump.

Jo, usa r ju det frlovade landet dr allt r mjligt, ven ett mordfrsk p en president kandidat r mjligt.
Citera
2024-07-14, 18:35
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Otroligt suspekt att ingen info kommer fram och en 20 ring har nada sociala medier men nd r p AFA mten skit. Konstigt att dom fortstter visa mannen i bla trjan med, det r inte Matthew.
Citera
2024-07-14, 18:36
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Otroligt suspekt att ingen info kommer fram och en 20 ring har nada sociala medier men nd r p AFA mten skit. Konstigt att dom fortstter visa mannen i bla trjan med, det r inte Matthew.

Han hade ju instagram - men det har instagram raderat, fr det fick vnstern att se dliga ut.
Eftersom det framgick till 100'% att han var vnster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in