2024-07-10, 16:29
Medlem
Smekarn87s avatar
Jag har aldrig fått covid men jag tog 3 vaccin. Jag har sedan dess inte haft en enda session av fönstertittarsjukdomsperioder. Någon som upplevt samma?
Citera
2024-07-10, 17:08
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Jag har aldrig fått covid men jag tog 3 vaccin. Jag har sedan dess inte haft en enda session av fönstertittarsjukdomsperioder. Någon som upplevt samma?

Du har med största sannolikhet haft covid, det har nästan alla haft i någon form. Bra att du vaccinerat dig, det minskade risken för dig att bli alvarligt sjuk eller till och med dö radikalt.

Din sammankoppling av vaccin till annan sjukdom är helt säkert inte korrekt, och skulle den ändå vara det lär det vara en unik händelse (unik är ju svårt att bevisa då så många vaccinerats men i alla fall inte statistiskt verifierad).
Citera
2024-07-10, 17:14
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Du har med största sannolikhet haft covid, det har nästan alla haft i någon form. Bra att du vaccinerat dig, det minskade risken för dig att bli alvarligt sjuk eller till och med dö radikalt.

Din sammankoppling av vaccin till annan sjukdom är helt säkert inte korrekt, och skulle den ändå vara det lär det vara en unik händelse (unik är ju svårt att bevisa då så många vaccinerats men i alla fall inte statistiskt verifierad).
Dör man så dör man...vad menar du med radikalt/grundligt/extremt/drastiskt?

Utrycker du dig alltid så här......eller kom det efter dina vaccinationer?
Citera
2024-07-10, 20:05
Moderator
Lapapps avatar
Rubrik korrigerad. Från Mn fönstertittarsjukdom blev bra efter covid19 till Min fönstertittarsjukdom blev bra efter covid19-vaccin

/Mod
Citera
2024-07-11, 07:11
Medlem
TheGretaResets avatar
Ja, jag tog vaccin mot fågelinfuensan och jag kan nu bara gå baklänges.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/G1PRjJ/kan-bara-ga-baklanges
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in