2024-07-07, 15:59
Medlem
godboys avatar
Hej allihopa.

Idag, 240707, så skrev jag en del i en tråd i bilforumet, men helt plötsligt så är den bara försvunnen, jag jag har citerade inlägg under "klockan" och när jag går in där så kommer jag till: Flashback Forum: meddelande Du angav ett ogiltigt Ämne. Om du följde en giltig länk, var vänlig och kontakta den webbansvarige.

Tråden i sig var inte konstig utan diskussionen som försiggick höll sig bra till ämnet om bilen i fråga och det var inga tramsinlägg. Tråden hette "Sälja bil. Om det ens går?"

Har sett någon gång tidigare att trådar bara försvinner spårlöst, d v s ej hamnar i papperskorgen med motivering. Hur kommer detta sig? Varför tas trådar bara bort? Jag kan fatta att rena spamtrådar bara elimineras, men en fungerande tråd?

Ett annan aspekt. Användaren som skapat tråden hade i o f ingen aktivitet på Flashback sen 2018, kan det ha betydelse?
Citera
2024-07-07, 16:06
Moderator
Chantres avatar
Tråden ligger för omröstning för 1.01.

Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ett annan aspekt. Användaren som skapat tråden hade i o f ingen aktivitet på Flashback sen 2018, kan det ha betydelse?
Nej.
Citera
2024-07-07, 16:15
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Tråden ligger för omröstning för 1.01.

Nej.

Jahaja. Tack för svar. Det kan jag köpa lite grann då den var rätt specifik, men å andra sidan verkade inte det direkta syftet vara att sälja fordonet via Flashback. Vi klagar ju ofta i trådstarterna att de är för ospecifika, men den var kanske lite väl specifik då. För att kunna ge råd i det forumet så måste man veta vad för fordon det handlar om.
Citera
2024-07-07, 16:19
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jahaja. Tack för svar. Det kan jag köpa lite grann då den var rätt specifik, men å andra sidan verkade inte det direkta syftet vara att sälja fordonet via Flashback. Vi klagar ju ofta i trådstarterna att de är för ospecifika, men den var kanske lite väl specifik då. För att kunna ge råd i det forumet så måste man veta vad för fordon det handlar om.
Frias tråden så återvänder den. Annars försvunnen för evigt.
Citera
2024-07-08, 19:37
Medlem
MeppoLundgrens avatar
Tråden friades, men nu är den död.

(FB) Sälja bil. Om det ens går?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem