2024-07-07, 14:58
Medlem
Jag blir galen. Varje gång jag besöker Blocket så dyker den här bannern upp: "Du är inloggad på en tjänst hos Schibstedt och kan fortsätta till Blocket med en klick." Sen måste jag välja att klicka på en knapp: "fortsätt som Intemittnamn", eller "Inte du; byt konto", eller "Fortsätt utan att logga in". I myrtext står det att jag är inloggad på en Schibstedsida.

Jag tror inte att jag är inloggad på någon Schibstedsida alls. Och det gör mig helt jävla vansinnig att jag går in på en Blocketsida jag vill besöka men inte kan läsa den utan att denna popup dyker upp och jag måste välja en av föreslagna val (logga in eller inte) för att kunna läsa vidare.
Idag sökte jag på en produkt, bannern dyker upp, klickar bort, klickar in på en annons, bannern dyker upp, backar tillbaka till huvudlistan, bannern dyker upp, klickar in på en annan produkt, bannern dyker upp, backar tillbaka till huvudlistan, bannern dyker upp, jag blir vansinnig och åker till psyket.
Kan nån hjälpa mig att bli av med skiten?
Citera
2024-07-07, 15:02
Avstängd
Att du är inloggad någonstans hos Schibstedt är uppenbart.

Avsluta kontot
Citera
2024-07-07, 15:04
Avstängd
Anatoliys avatar
Inloggad på Aftonbladet eller någon annan av alla Schibstedt-sidor?
Citera
2024-07-07, 15:21
Medlem
Onanikrems avatar
Skrota ditt konto hos Google/Microsoft eller vad... Skaffa ett nytt och gå aldrig mer in på Blocket, AB eller någon annan Schibstedt-sida.. Framförallt, skapa aldrig ett konto där!
Citera
2024-07-07, 15:44
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Schibsted äger Aftenposten, Aftonbladet, Svenska Dagbladet, Blocket, Lendo och Prisjakt. Är du inloggad på någon av dessa har du ett Schibsted-konto.
Citera
2024-07-07, 16:13
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten
Schibsted äger Aftenposten, Aftonbladet, Svenska Dagbladet, Blocket, Lendo och Prisjakt. Är du inloggad på någon av dessa har du ett Schibsted-konto.
En satans massa lokala blaskor också.
Schibsted har massa kärringtidningar också, säkert 500 st, säkert nån av dessa ts är inloggad på..
Varför? Gnället.
Citera
2024-07-07, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Att du är inloggad någonstans hos Schibstedt är uppenbart.

Avsluta kontot

Citat:
Ursprungligen postat av Anatoliy
Inloggad på Aftonbladet eller någon annan av alla Schibstedt-sidor?

Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten

Tack för svar. Nej jag är inte inkoggad. Har hittat en Schibstedtsida där man kan se var man har konto, (Omni, Blocket och nån mer var det), jag är inte inloggad på nån av de tre.
Citera
2024-07-07, 23:31
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intemittnamn
Tack för svar. Nej jag är inte inkoggad. Har hittat en Schibstedtsida där man kan se var man har konto, (Omni, Blocket och nån mer var det), jag är inte inloggad på nån av de tre.
Prova att gå in på en annan webbläsare eller i inkognito-läge.
Citera
2024-07-08, 03:47
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intemittnamn

Rensa webbhistoriken och alla cookies.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in