Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-07-06, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Återigen: tjejer söker nyförälskelse och passion med olika Chads gång på gång. Han går på väldigt hårt på varje ny tjej. Man knullar hårdare och oftare när man just lärt känna någon ny.
Du måste ha legat med väldigt många chads för att ha kommit fram till detta.
Citera
2024-07-06, 10:26
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Jaså? Det har du hittat på själv antar jag, precis som med resten av dina fantasier?

Är du verkligen 18 år fyllda?

Nej, det här från mitt topic är medicinsk vetenskap. Jag är snart 20 år men jag vet massor om tjejer faktiskt. Att tjejer som knullar runt blir roasties är ju allmänt känt bland unga killar nuförtiden. Det är lite äckligt med roasties, eftersom man vet att en massa Chads och Tyrones rotat runt innan.
Citera
2024-07-06, 10:26
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Du måste ha legat med väldigt många chads för att ha kommit fram till detta.

Killar har mer information än du tror om roasties...
Citera
2024-07-06, 10:28
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Återigen: tjejer söker nyförälskelse och passion med olika Chads gång på gång.

Att yra om "Chad" = berätta att du är incel utan att säga att du är incel.
Citera
2024-07-06, 10:29
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77

Äsch, sluta med personangrepp och diskutera topic vettja!
Citera
2024-07-06, 10:32
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Äsch, sluta med personangrepp och diskutera topic vettja!

Du har ju redan fått svaret från killar som har haft sex på riktigt: det finns inget sådant samband, så du behöver inte grubbla över just det.
Citera
Medlem
Citat:
Hello roastie! Ditt första stycke handlar om vaginan. Ingen har ens diskuterat den. Ditt andra stycke motbevisar inte det faktum att tjejer som dejtar många killar får mer roastie-blygdläppar än de som har en fast relation. Kvinnor som dejtar flera Chad Thunderstrokes i månaden får fittan så pass pumpad att blygdläpparna värker. Det frestar på att ha sex som en nyförälskad gång på gång för att sedan dumpas och hitta en ny.

Kanske män föredrar små blygdläppar och tjejer med stora rostie blygdläppar blir lämnade oftare . Därför befinner de sig ute på köttmarknaden mer? De är kanske därför TS gör en sådan slutsats, många sexpartners, stora blygdläppar?
Senast redigerad av Tissetiss 2024-07-06 kl. 10:35.
Citera
Avstängd
Citat:
Nej, det här från mitt topic är medicinsk vetenskap. Jag är snart 20 år men jag vet massor om tjejer faktiskt. Att tjejer som knullar runt blir roasties är ju allmänt känt bland unga killar nuförtiden. Det är lite äckligt med roasties, eftersom man vet att en massa Chads och Tyrones rotat runt innan.
¨

Var det inte uppgifter du fått från manosfären? Nu helt plötsligt hävdar du att det är "allmänt känt bland unga killar".

Och nej, du vet inte massor om tjejer. Hade du vetat massor om tjejer, så hade du också vetat att roastie-blygdläppar är medfött för en del och kommer av ålder/hormonella förändringar för en del andra. Inte av "hårda frekventa knull".
Citera
2024-07-06, 10:33
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Inom manosfären finns det ett ord om tjejer som haft sex med många män: "roasties." Med det menas tjejer som haft så mycket sex att deras blygdläppar tänjts ut och liknar rostbiff-skivor som hänger ut.

Topic handlar om det stämmer eller inte. Vad är era erfarenheter? Vill ni dejta en "roastie?"

Stämmer lika bra som att man får fyrkantiga ögon vid för mycket skärmtid..
Citera
2024-07-06, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det tåget gick redan två ord in i trådstarten.
Citera
2024-07-06, 10:43
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Med den logiken borde vi ha rostbiffsrövhål allihop.
Citera
2024-07-06, 10:45
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Inom manosfären finns det ett ord om tjejer som haft sex med många män: "roasties." Med det menas tjejer som haft så mycket sex att deras blygdläppar tänjts ut och liknar rostbiff-skivor som hänger ut.

Topic handlar om det stämmer eller inte. Vad är era erfarenheter? Vill ni dejta en "roastie?"

Du menar bland incels? Folk som faktiskt får ligga är mer mer normalbegåvade är min erfarenhet.

Kanske borde frågeställningen vara om ni incels i ”manosfären” tappar IQ på grund av att ni inte får ligga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in