Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-11, 02:08
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Beklagar att behöva ta upp ämnet igen. Nu är jag lite äldre och har lite mer livserfarenhet. Enormt många roasties man träffat på. Jag menar med blygdläppar som rostbiffskivor. Tjejer utan sexuell erfarenhet jag träffat på har haft en slit-pussy. Det vill säga att pussy varit upphöjd och välvd, men samtidigt utan inre blygdläppar som är synliga. Porrstärnor har ofta långa blygdläppar, och det finns ett samband mellan detta och promiskuitet.
Senast redigerad av Kip.Kinkel 2025-12-11 kl. 02:16.
Citera
2025-12-11, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Beklagar att behöva ta upp ämnet igen. Nu är jag lite äldre och har lite mer livserfarenhet. Enormt många roasties man träffat på. Jag menar med blygdläppar som rostbiffskivor. Tjejer utan sexuell erfarenhet jag träffat på har haft en slit-pussy. Det vill säga att pussy varit upphöjd och välvd, men samtidigt utan inre blygdläppar som är synliga. Porrstärnor har ofta långa blygdläppar, och det finns ett samband mellan detta och promiskuitet.

Nej. Det gör det inte. Finns inget samband. Det är åldern på tjejen/kvinnan som spelar in. Åldern och genetik formar hur hennes blygdläppar ser ut.
Citera
2025-12-11, 11:27
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Skämtar du eller? Nej. Storleken på blygdläpparna har självklart ingenting med hur mycket en fitta blivit knullad.

Knullat oskuld med fantastiska "roasties" och kvinnor som haft dussin- eller hundratals män som har streck.
Citera
2025-12-11, 12:03
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Skämtar du eller? Nej. Storleken på blygdläpparna har självklart ingenting med hur mycket en fitta blivit knullad.

Knullat oskuld med fantastiska "roasties" och kvinnor som haft dussin- eller hundratals män som har streck.

Och hur kom ni in på diskussionen om antal sexpartners då, en kvinna erkänner väl inte direkt att hon tagit emot hundratals kukar?

Ahhh, din gottegris, det var naturligtvis en prostituerad.
Citera
2025-12-11, 14:05
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och hur kom ni in på diskussionen om antal sexpartners då, en kvinna erkänner väl inte direkt att hon tagit emot hundratals kukar?

Ahhh, din gottegris, det var naturligtvis en prostituerad.
Hehehe, nej, det var inte prostituerad utan en av de kvinnor vi (jag och frun) träffar och jag vet vad hon har gjort och gör. Du skulle bli förvånad över vad man diskuterar i vissa sammanhang ;-)
Citera
2025-12-11, 15:22
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Unga tjejer brukar ju inte ha köttiga, brunaktiga blygdläppar som hänger ner. Kommer kanske med kukar som åker ut och in och töjer?

Du är för fan den dummaste användare som någonsin reggat sig här, men ändå.
De som har stora blygläppar, får det i puberteten. Såg en hel del "roasties" på jämnåriga när jag var 14-15 år.
Citera
2025-12-19, 11:15
Medlem
Tyckte storlek och utseende på blygdläppar förändrades under graviditeten. Annars har de sett lika ut under åren trots ett ackumulerat body count.
Citera
2025-12-19, 11:20
Medlem
LKKINGENs avatar
Stora bröst, stora kukar, stora blygdläppar tillhör en del av porrens attraktionakraft.
Det som syns är helt enkelt bättre än det som inte syns. Förekomsten och variationen i verkligheten är inget man kan dra slutsatser om genom att forska i porrfilmer.
Förvisso tror jag att många kvinnor har jättefittor och har dom dessutom stora blygdläppar så kan det se ganska tråkigt ut
Blygdläppars storlek kan variera enormt.
Ibland hittar man bara ett hål ibland två tjocka rostbiffsskivor som dinglar omkring.
Gillar själv modell större läppar mindre insida och inte för att jag är småkukad utan för att det känns bättre så föredrar jag tighta fittor.
Ibland går det att se att man fått tag i ett bussgarage innan man ens har provtryckt och det kan vara en inte alls särskilt sönderknullad 23 åring som innehar denna tomma arena.
Ibland hittar man 2 barns mammor med jätte läppar och en fitta som sköter allt jobbet då knipövningarna gjort fittan till en levande sak som kan smeka en kuk fastän bägge parter ligger still.

Du borde nog inte vara så orolig för det där med rostbiffsjättar utan istället vara tacksam för att internet finns så du åtminstone har den möjligheten att få se en fitta.

Vill du ha ett tips från en stortömmare så undvik filipinskor, fetton, östbrudar, neger och allt över 35 för risken för sur disktrasa alt surströmming och geggiga flytningar ökar exponentiellt med ålder och är otroligt vanligt även i yngre ålder i de grupper jag nämnde.
Det märkliga är att många kvinnor verkar helt omedvetna om detta och en del slänger till och med ur sig att det är normalt när man klagar. Tydligen en variant av normal som jag har svårt tänka mig någon man egentligen gillar men det finns tokar överallt när det gäller sex.
Aldrig kul stoppa in kuken och dra ut den och se att den är dragerad i filmjölk/klister blanding och luktar🤮
Citera
2025-12-19, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tyckte storlek och utseende på blygdläppar förändrades under graviditeten. Annars har de sett lika ut under åren trots ett ackumulerat body count.

Intressant blev dom bättre eller sämre under graviditeten? 🙂
Citera
2025-12-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Intressant blev dom bättre eller sämre under graviditeten? 🙂
Beror väl vad man tycker är bra resp dåliga blygdläppar.
Citera
2025-12-19, 22:34
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Du är för fan den dummaste användare som någonsin reggat sig här, men ändå.
De som har stora blygläppar, får det i puberteten. Såg en hel del "roasties" på jämnåriga när jag var 14-15 år.

Kul att du nappade på min TS! Sexuell aktivitet kan också öka storlek och blodcirkulation i blygdläpparna. Är din tjej en roastie och du försöker bortförklara det? Hmmm... ;-)
Citera
2025-12-19, 23:55
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Enormt många White Knights och simps i tråden. Fattar ni att ni undergräver er själva? Att tjejer får stora blygdläppar efter mycket sex är ett faktum. Vill ni vara med en sådan tjej eller inte, inte mitt problem. Det är ditt problem!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in