Citat:
Ursprungligen postat av
theshade
Det står bokstavligen "Wilson used LSD". Är du inte läskunnig eller bara dum i huvudet?
Jag behövde träffa botten för att förstå vad jag höll på med mot mig själv och andra, framförallt min familj.
Den nådde jag i 2015 och gick då 12 stegs programmet.
För mig var det det bästa jag gjort i hela mitt liv, hittade vänner i gemenskapen, likasinnade, med samma sjukdom som mig.
Jag kunde berätta det ena tokiga efter det andra och äntligen förstog folk mig, folk kände igen sig i det jag berättade.
Svårt att göra en behandling tror jag för att nån annan vill att man ska göra den.
Min högre kraft kom att bli mina vänner i gemenskapen, terapeuten och framförallt min sponsor.
Häftigt livet nu, har heller aldrig vart troende, men älskar att gå på sinnesro gudstjänst i kyrkan när det är.
Lugnt och fridfullt och likasinnade där, även familjer och medberoende människor.
Lycka till håller tummarna för dig.
Lev och låt leva ❤️