2006-08-15, 22:50
Medlem
Dickens avatar
fick tag i en karta tiparol retard 100mg idag och glad i hågen som jag var slängde jag i mig 2st direkt på tom mage, väntade ca 1h & 20min
Kännde inte av någonting och slängde i mig en till väntade ungefär en timma och kännde fortfarande inte av något förutom dom vanliga kliandena.
slänge i mig en till efter ytterligare en timma och allt som allt blev det ju 500mg mellan de 2 sista åt jag lite mat och drack en starkbärs men tycker inte det borde gjort nån stor skillnad ?

Har käkat tramadol 50mg inann dock flera månader sen.
Varför fick jag ingen effekt ?
Citera
2006-08-15, 22:58
Medlem
GaiNs avatar
Krossade du tabletterna? Om inte, så vet du väl att de utsöndras långsamt när det är retard?

Sedan är min önskan att sådana här frågor tas i den stora tramadoltråden, där det även finns mkt fakta. http://www.flashback.org/showthread.php?t=209253

Må väl
/mod
Citera
2006-08-15, 23:23
Medlem
Dickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Krossade du tabletterna? Om inte, så vet du väl att de utsöndras långsamt när det är retard?

Sedan är min önskan att sådana här frågor tas i den stora tramadoltråden, där det även finns mkt fakta. http://www.flashback.org/showthread.php?t=209253

Må väl
/mod

Nej jag krossade dem inte, var därför då antar jag
Får man mycke bättre effekt av att krossa dem ?
Känner ett svagt illamående i skrivande stund och antar att det blev lite för många tabbs, skall krossa nästa gång.
Sorry tanken att posta i tram tråden slog mig inte förens precis innan jag gick in i den här tråden för att svara, ska försöka ha det i bakhuvet nästa gång
Citera
2006-08-15, 23:33
Medlem
Fisk_den_tredjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicken
Nej jag krossade dem inte, var därför då antar jag
Får man mycke bättre effekt av att krossa dem ?

Retard tabletter betyder att de utsöndras jävligt långsamt i kompakt form, om du krossar de så får du en jävla mycket bättre effekt
Citera
2006-08-15, 23:42
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisk_den_tredje
Retard tabletter betyder att de utsöndras jävligt långsamt i kompakt form, om du krossar de så får du en jävla mycket bättre effekt

Bättre om man vill droga sig iaf, då det utsöndras jävligt mkt snabbare på detta vis. Men nu vet du det till nästa gång, Dicken. Så ta fram morteln och börja slå sönder tabletterna, in i toapapper och bomba skiten.
Citera
2006-08-16, 00:25
Medlem
Dickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Bättre om man vill droga sig iaf, då det utsöndras jävligt mkt snabbare på detta vis. Men nu vet du det till nästa gång, Dicken. Så ta fram morteln och börja slå sönder tabletterna, in i toapapper och bomba skiten.
Tack för upplysningen fisk_den_tredje och Gain visste inte att retard stod för det innan.

Och jar föredrar rissla tror jag men de är ju sak samma

Tack än en gång grabbar, ha en trevlig kväll/natt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in