2024-07-03, 20:37
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Bryter mot lagen för att stoppa kriminella
Ja enough is enough. Nu räcker det. De här jävla asen som håller på att förstöra vårt samhälle måste stoppas. Alla goda krafter måste göra sitt för att krossa skiten. Den allra lägsta formen av liv är ändå de som ger sig på gamla människor som hela sitt liv gjort rätt för sig men kanske är lätta offer eftersom de möjligen inte är så insatta i den nya digitala världen
2024-07-03, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
Ja enough is enough. Nu räcker det. De här jävla asen som håller på att förstöra vårt samhälle måste stoppas. Alla goda krafter måste göra sitt för att krossa skiten. Den allra lägsta formen av liv är ändå de som ger sig på gamla människor som hela sitt liv gjort rätt för sig men kanske är lätta offer eftersom de möjligen inte är så insatta i den nya digitala världen

Från 20'e mars.
2024-07-03, 20:44
Medlem
henrikos avatar
Citat:

Är det någon särskild händelse du tänker på?
2024-07-03, 20:46
Bannlyst
men vad har du gjort åt saken själv mer än att slå näven i bordet ?
Medlem
Citat:

Jag hjälper dig berätta bara för mig hur vi ska göra för att krossa dessa kriminella?
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Från 20'e mars.
Spelar ingen som helst roll om videon är från 20 mars. Budskapet till det kriminella patrasket är glasklart och lika aktuellt. Alla som vill befria samhället från dräggen bör göra sitt på det vis just de kan
2024-07-03, 20:49
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Är det någon särskild händelse du tänker på?

Nä det är ingen särskild händelse utan den utveckling som varit de senaste åren. När vi har mer eller mindre handlingsförlamade myndigheter måste annat folk pusha på för en annan samhällsutveckling
2024-07-03, 20:50
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arboga100
men vad har du gjort åt saken själv mer än att slå näven i bordet ?
Om jag gör något så inte talar jag om det för dig. Var och en får gå till sig själv och fråga sig vilket samhälle vi vill ha
2024-07-03, 20:51
Medlem
Citat:

Menar du politikerna som underminerar vår frihet och lagstiftar bort allt som tidigare sas vara vår grundlag? Eller?`Vilka goda krafter pratar du om ?
2024-07-03, 20:57
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Menar du politikerna som underminerar vår frihet och lagstiftar bort allt som tidigare sas vara vår grundlag? Eller?`Vilka goda krafter pratar du om ?

Det finns bra politiker och det finns dåliga politiker, precis som folk i allmänhet. Tyvärr har vi fått ett samhälle som verkar handlingsförlamat inför hotet från de kriminella som vill ta över det mesta i samhället. Var och en får gå till sig själv och fråga sig på vilken sida han står och vad han kan göra
2024-07-03, 21:03
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ping123
Jag hjälper dig berätta bara för mig hur vi ska göra för att krossa dessa kriminella?

Grejen är att vi fastnat i detta att någon annan ska göra något eller tala om för oss vad vi ska göra. Jag tror som sagt att var och en måste fråga sig själv, vad kan just jag göra för att försvåra asens verksamhet? Det behöver inte alltid vara något revolutionerande men många bäckar små gör att samhället blir mer motståndskraftigt. För en sak är säker ingen enskild person har någon självklar lösning på hela problemet och naturligtvis inte jag heller
2024-07-03, 21:16
Medlem
Citat:
Det finns bra politiker och det finns dåliga politiker, precis som folk i allmänhet. Tyvärr har vi fått ett samhälle som verkar handlingsförlamat inför hotet från de kriminella som vill ta över det mesta i samhället. Var och en får gå till sig själv och fråga sig på vilken sida han står och vad han kan göra

Dom skyller på gäng när dom tar vår frihet och ger bort landet till Amerika.? Lyft blicken.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in