2024-06-29, 21:44
Avslutad
När jag ligger i soffan och lyssnar på lite skön musik i min blåtandhögtalare och känner för att läsa lite fb så tycker min mobil att även fb ska "spelas" vilken gör att spotify lägger av. Typ som när man går mellan spotify och youtube.

Någon mer som har detta problem?
2024-06-29, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-koppom
När jag ligger i soffan och lyssnar på lite skön musik i min blåtandhögtalare och känner för att läsa lite fb så tycker min mobil att även fb ska "spelas" vilken gör att spotify lägger av. Typ som när man går mellan spotify och youtube.

Vad fan snackar du för skit? Spela in en snutt och lägg upp här så vi andra kan höra samma sak.
Personligen så lyssnar jag inte nog mycket på spotify, mestdels för att det är 99% reklam där och resten är för dyrt.
Hade hellre piratkopierat mitt material. Men som sagt, låt oss andra höra vad du hör.
2024-06-29, 22:20
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-koppom

Har märkt det nu de senaste veckorna, random sida på Safari får Spotify att pausa.
Sjukt irriterande.
2024-06-29, 22:24
Medlem
Jag betalar för Spotify men det händer ibland, då är det om jag scrollar förbi en sida där det är reklam med ljud eller rörliga bilder. Då kan Spotify ibland tystna. Som att reklamen på nåt sätt har företräde. Skitstörande.
2024-06-30, 00:00
Medlem
franges avatar
Har inte märkt musik- eller ljudmässigt - däremot får jag upp "aviseringstext" på telefonen angående Flashback (Ämnesrubriken) i det läget när man trycker på knappen för att väcka den men skärmlåset fortfarande är på - såsom annars bara Spotify brukar göra när man spelar musik, eller Youtubeklipp när man stängt telefonen med ett klipp igång och sedan väcker den igen.

Det har jag aldrig sett förut, men det började för någon vecka sedan. Har inte heller sett någon annan sajt göra samma sak.
2024-07-02, 22:43
Moderator
tobess avatar
Det här låter som mer av ett du problem än ett oss problem, och om du inte får det fixat så är det mer av ett problem för nördhörnan att fnula på än flashback.

*klick*

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in