2024-06-28, 14:14
Avslutad
Något skumt pågår. Araber och blattar har utan anledning kört efter, stannat och frågat efter en cigarett. Jag är inte rökare och ser inte inbjudande ut för umgänge.

Jag köper inte att det måste komma flera personer i bil som inte skulle kunna fixa en cigarett själva utan att fråga mig. Vad vill blattar i bil som frågar efter en cigarett? Är det poliser?
Citera
2024-06-28, 14:17
Avslutad
Egentligen tror jag inte de söker cigaretter det är sex de är ute efter
Citera
2024-06-28, 14:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zignature
Egentligen tror jag inte de söker cigaretter det är sex de är ute efter
Knappast sex som jag ser ut och klär mig. Syftet till att se ut som fan är att slippa störande folk men ändå ska de komma med både bil och elsparkcykel och fråga om småsaker. Därför misstänker jag att det snarare är poliser.
Citera
2024-06-28, 14:32
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannotafford
Knappast sex som jag ser ut och klär mig. Syftet till att se ut som fan är att slippa störande folk men ändå ska de komma med både bil och elsparkcykel och fråga om småsaker. Därför misstänker jag att det snarare är poliser.

Letar brottsoffer kanske, passa dig.
Citera
2024-06-28, 14:40
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Nej, snutar jobbar inte så, annars tar det två minuter att kolla upp regnumret på bilen i fråga.

Snarare att du rör dig inne på deras "marknadsområde" De kollar om du säljer eller ev. vill köpa droger.
Klär du dig som en luffare är det inte troligt de vill råna dig och hade de velat det hade de gjort det.
Citera
2024-06-28, 14:43
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Något skumt pågår. Araber och blattar har utan anledning kört efter, stannat och frågat efter en cigarett. Jag är inte rökare och ser inte inbjudande ut för umgänge.

Jag köper inte att det måste komma flera personer i bil som inte skulle kunna fixa en cigarett själva utan att fråga mig. Vad vill blattar i bil som frågar efter en cigarett? Är det poliser?
Tänk om det är spanare?
(FB) Hjälp mig identifiera snutspanare (Värmland)
Citera
2024-06-28, 14:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Så kan det såklart också vara men då skulle knappast någon vilja stanna mig. Det finns liksom noll värde i vad jag utstrålar.

Sen kör de igen som ingenting. Oavsett vad syftet är så borde både kriminella och poliser fatta att det finns en del som inte är intresserade av kontakt. Vafan låt folk vara som inte vill bli störda.
Citera
2024-06-28, 15:19
Medlem
Jordgubbes avatar
Händer det hela tiden är det väl lätt filma situationen nästa gång, när du även frågar dem detta direkt. Kan inte frigöra mig från tanken att du annars bara hittar på, eftersom det låter rätt konstigt.
Citera
2024-06-28, 15:22
Avslutad
Uppenbarligen letar de efter offer
Citera
2024-06-28, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what

Troligaste scenariot med tanke på att det handlar om babbeluringar.
Citera
2024-06-28, 15:37
Avslutad
Det händer mig också typ var tredje gång man går ut. Jag går ut för att jag ska göra något. Ett ärende. Men det betyder inte att andra ska välja när de ska umgås med mig eller inte. Ibland sticker man in huvudet i bilen men då ska de jävlarna ta kort.
Oavsett om det är dagtid eller natt så vill jag kunna utnyttja allmänna platser som om det vore i en skog jag hade bott. Därför måste folk förstå att städerna tillhör alla på envars villkor.
Citera
2024-06-28, 15:37
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Vad det än är så är det negativa saker de sysslar med eftersom de är kaozblattar.
(Med reservation för trolltråd där TS kör inlägg under olika alias).
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2024-06-28 kl. 15:41.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in