2024-10-09, 06:28
Medlem
james bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Stmmer det att Shestyorkin tackat nej till ett kontrakt vrt 11 per ssong i 8 r med Rangers?

Vill nog se vad som kommer fram dr. Att han bara skulle avfrda tidernas strsta mlvaktskontrakt i ett bra lag p en stark marknad bara sdr kper jag inte.

Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Det verkar som att Igor inte var sugen p ett 8-rs kontrakt. Gissningsvis vill han ha ett kortare kontrakt fr att sedan kanske kunna skriva p fr ett annat lag om Rangers inte lyckas i slutspelet kommande r.

Ja, det verkar vara den anledningen som r mest aktuell bland alla spekulationer.
Lste detta p NY fansite -BLS.

"Some speculate that the problem isnt the amount per season, but the length of the deal. This makes sense as this is seemingly the last dance with this core group. The possibility of another rebuild may be on the horizon depending on how the front office decides to allocate the funds at the end of this upcoming season"

...men imon kanske han signar 8 r och 12 mille per ssong. Vi fr se....
Citera
2025-03-01, 15:03
Medlem
Nyquist lr bli tredjdad. Till Florida? Men de skulle vl helst behva nn back.
Citera
2025-03-01, 15:16
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcademicDream

IF Troja-Ljungby sgs vara intresserade i utbyte mot en frpackning piffi allkrydda 250g.
Citera
2025-03-01, 17:40
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
IF Troja-Ljungby sgs vara intresserade i utbyte mot en frpackning piffi allkrydda 250g.

Ingen bra affr fr troja, piffi vill alla ha!
Citera
2025-03-02, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AcademicDream

Nyquist till Wild. Den sg man inte komma.

https://www.nhl.com/sv/news/gustav-n...minnesota-wild
Citera
2025-03-02, 13:32
Medlem
Giggsys avatar
Seth Jones till Panthers fr Spencer Knight och en frstarunda. Knns dyrt.
Vem blir backup om Bobrovsky gr snder?
Citera
2025-03-02, 14:45
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Seth Jones till Panthers fr Spencer Knight och en frstarunda. Knns dyrt.
Vem blir backup om Bobrovsky gr snder?
haha!
P eliteprospects s har de verkligen bara Bobs uppsatt som mlvakt just nu
Jag trodde nd de skulle ha en backup uppskriven dr, men de har de allts inte

De har ju ngra i systemet nd, men ingen av dem knns ju redo att axla ansvaret som backup i NHL direkt, nnu mindre hos en contender. Intressant... de lr ju agera ganska snabbt hr tnker jag. Gibson kanske?

Frvrigt har Nyquist gtt till Minnesota nu. Kul med ytterligare svenskt dr. Sen vad han ska tillfra fr att gra laget starkare vet jag inte. Men viss bredd str han vl nd fr, och defensivt r han vl hyfsad?
Citera
2025-03-02, 15:25
Medlem
Majsmannen2s avatar
Jones till Florida ja, spelare gr aldrig till lagen man vill. Tycker han r en rolig spelare.

Men mycket vrvningar kvar antar jag.
Citera
2025-03-02, 15:27
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Nyquist till Wild. Den sg man inte komma.

https://www.nhl.com/sv/news/gustav-n...minnesota-wild

Ja vad ska dom och rra i honom fr. Men Wild verkar gilla blgula spelare.
Citera
2025-03-02, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Ja vad ska dom och rra i honom fr. Men Wild verkar gilla blgula spelare.

Kunde vl gtt till Detroit s hade tre kronor varit mer eller mindre ihopspelade infr varje msterskap
Citera
2025-03-03, 17:45
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
haha!
P eliteprospects s har de verkligen bara Bobs uppsatt som mlvakt just nu
Jag trodde nd de skulle ha en backup uppskriven dr, men de har de allts inte

De har ju ngra i systemet nd, men ingen av dem knns ju redo att axla ansvaret som backup i NHL direkt, nnu mindre hos en contender. Intressant... de lr ju agera ganska snabbt hr tnker jag. Gibson kanske?

Frvrigt har Nyquist gtt till Minnesota nu. Kul med ytterligare svenskt dr. Sen vad han ska tillfra fr att gra laget starkare vet jag inte. Men viss bredd str han vl nd fr, och defensivt r han vl hyfsad?
Charlie Lindgren frlnger 3 x 3M 👊
Trodde det skulle bli lurigt att behlla honom.
Chychrun(verbetala grna, 8x9 eller dylikt) och Dowd(kluven dr) kvar d.

Spnnande tider med Leonard, Cristall, Protas jr, Hutson osv i prospectpoolen ocks fr all del (:

Hoppas man sitter relativt lugnt i bten p deadline.
Senast redigerad av Giggsy 2025-03-03 kl. 18:00.
Citera
2025-03-03, 18:04
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Charlie Lindgren frlnger 3 x 3M 👊
Trodde det skulle bli lurigt att behlla honom.
Chychrun(verbetala grna, 8x9 eller dylikt) och Dowd kvar d.

Spnnande tider med Leonard, Cristall, Protas jr, Hutson osv i prospectpoolen ocks fr all del (:

Hoppas man sitter relativt lugnt i bten p deadline.
Jag har som sagt inte sett s mycket denna ssong, men jag tycker vrat mlvaktspar knns stabilt p ngot stt, utan att fr den delen besitta ngon stjrna. Det r min knsla iaf. S det knns bra med frlngning, jag vet inte riktigt vad alternativet skulle vara. Gibson kanske?

Men jag vill inte heller att vi gr fr mycket ndringar infr deadline. GM sa vl ocks det, att om det ska gras en ndring i laget s ska det var rtt move, man ska inte gra ngot bara fr sakens skull.

Hur knner du kring vrat mlvaktspar? Vi ska ju dras med dom ngra r till nu enligt kontrakten.
Sen hller jag med om att frlnga med Chychrun, och grna Dowd ocks, om vi inte har ngon som knackar p drren dr, men jag kommer inte p ngon som skulle kunna ta den rollen p det sttet som Dowd gr just nu.

Jag hoppas verkligen inte vi slarvar bort ngra av vra prospects, det r sjukt spnnande namn allihop. Jag var rdd att vi skulle slarva bort McMichael genom att hlla honom i AHL fr lnge...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in