2006-08-18, 03:30
Citat:
Ja, det är ju en smaksak, som sagt... Har själv ett BMI på 16,5, men jag tycker det ser helt okej ut och många tjejer, inte bara min partner, utan även vanliga tjejer som bor i andra länder och har pojkvänner och således inte kan ha något intresse av att smöra inför mig, verkar iaf tycka att jag ser bra ut... Fast de brukar iofs bara få se mig påklädd, man ser ju inte riktigt hur underviktig jag är då jag har kläderna på...
Ursprungligen postat av Newi
Som tjej är det ganska snyggt, så länge hon inte är för smal, men som kille däremot... nej, där håller jag inte med dig. För 1 år sedan så hade jag ett BMI på ungefär 19. Jag visste att jag var smal, men det var inte förns jag såg ett foto från en semesterresa som var tagen i en annan vinkel än den man ser i spegeln, som jag insåg att jag var ta mig fan ett benrangel. Nu har jag ett BMI på 22-23 och det ser jävligt mycket bättre ut, även om jag gärna skulle gå upp kanske 5 kilo till.
Men men, alla har sin egen smak, tycker du det är snyggt så gör du det
Men men, alla har sin egen smak, tycker du det är snyggt så gör du det

Även om mesomorfiska män (muskulösa med breda axlar) är mest uppskattade av kvinnor så finns det faktiskt en hel del som föredrar män med ektomorfkroppar också... Många klassiska trosvätare inom film- och musik-branchen är just ektomorfer... De med endomorfisk kroppsbyggnad har nog det värre... Lätt att bli överviktiga, och är inte populära hos det motsatta könet oberoende av om de är män eller kvinnor...
Citat:
Visst är kraftigt underviktiga människor överrepresenterade i den ektomorfiska gruppen, men det är inget måste... Att ha en ektomorfisk kropp innebär bara att man ser rak ut och inte har V-formad överkropp (som mesomorfiska män har) eller är rund (som endomorfer är)...
Ursprungligen postat av qwertyabc123
Jo det är ju jättesnyggt med vandrande pinnar till tjejer. Fotomodeller ser ju knasiga ut, oftast.