Citat:
Ursprungligen postat av
Soffpotatis1357
Jo, förvisso. Men undrar samtidigt hur F ställer sig till att barnen tar efter G och hennes beteende och vad han gör för att barnen ska utveckla egna identiteter och personligheter istället. Eller om han är helt ok med att barnen mer eller mindre blir som G och låter det vara... Barnen växer ändå upp med båda föräldrarna i två olika hem, två arv och miljö på skilda håll.
Nja, jag hade nog inte velat att mina barn skulle umgås med hennes barn. Jag skulle vara rädd för att Gs beteende påverkar hennes barn och att de i sin tur skulle påverka mina barn negativt. Jag skulle åtminstone inte låta barnen vara hemma hos dem i deras miljö. Känns inte rätt. Samtidigt vill man som förälder inte överföra såna tankar till sina barn. Undrar vad andra föräldrar säger till sina barn om G och barnen. Om de säger precis som de tänker eller om de hittar på ursäkter. Är inte ens säker på att barn själva vill umgås med Gs barn. Barn i deras ålder är inte direkt fria från fördomar och åsikter de heller. G verkar vilja få det att låta som att hennes barn är populära och har många kompisar. Själv är jag tveksam till om det stämmer. G är ingen vanlig mamma och barnen anses nog inte som vanliga de heller. Trist att tänka så och trist för barnen också, men tror tyvärr det är så eller något liknande.
Jag väntar med spänning hur det kommer att bli när det vankas tonåringar i familjen. Om barnen har en gnutta av hennes dramatiska och eldiga humör så kan det ju bli rejäla konflikter.
Tonåringar har ju en tendens att bli jävligt jobbiga periodvis. Och med tanke på hur hon använt sig av barnen i alla år så kan jag mycket väl tänka mig att frigörelseprocessen kan bli snäppet värre än hos "okända" (o-flunsiga barn)
Herregud ändå. Undrar om hon fattar vad som kanske ligger framför henne om några år.
Hade mina föräldrar använt mig som rekvisita hela livet så hade jag förmodligen släppt lös en vrede så stor att vi aldrig hade försonats igen.
Att som tonåring inse och förstå att man blivit uthängd inför hundratusen följare istället för skyddad och omhändertagen. Vilket svek ändå!
Tänk bara alla runkgubbar som följer sina kvinnliga favoriter bland influencers rent generellt. Man kan ju tyvärr anta att många av dem även går igång på barnen.
Internet-offentligheten är ju rätt sjuk och det förvånar mig hur frikostiga människor är med sina små barn offentligt.
Katrin Z är också en sådan gränslös mamma som förmodligen kommer att få rätt mycket skit av sina barn när de inser vidden av hur hon faktiskt skadat stora delar av deras integritet.