Citat:
Ursprungligen postat av
Abrakadabra77
Precis. Och han äter väl inte alltid vego? Hon skrev ju en med vanlig skinka. Eller läste jag fel? Varför flyttade han ut är min stora fråga? Så skumt om de ändå ska vara tillsammans igen. Men det kanske bara är tillfälligt och han fullföljer skilsmässan sedan.
Det var en med kalkon och en med vego-skinka. Det är en bra fråga, om det nu är honom hon umgås med. När det är större mängder med mat och även lite mer onyttigt måste det vara Z eller en annan man i alla fall. Inte en chans att det bara är hon och barnen. G och hennes vänner äter ju aldrig sån där mat tillsammans heller. Man ser ju skillnad på maträtterna, både i typ och storlek. Är bara att hoppas på att han umgås med familjen för barnens skull. Men lite fel det med, blir lite märkligt att låta barnen tro att pappa ska vara där istället för att vänja sig vid att han bor någon annanstans och att pappa ska vara i sitt hem. Som sagt tidigare, bra att komma bra överens, men märklig konstellation om de nu umgås på kvällar och även äter middag ihop. Ger falska känslor både hos G och barnen tänker jag. Om det nu inte är en annan man som kommit in i hennes liv redan...
Någon som har koll på när skilsmässoansökan skickades in? Hon gick ut med det i juni. Så senast december ska väl betänketiden vara slut... (Sen har man dock tid på sig att ansöka om att fullfölja skilsmässan, hela 12 månader... Dock räcker det med att en part ordnar det... )