Citat:
Ursprungligen postat av
Soffpotatis1357
Klart att G bara måste publicera en rövbild från gymmet mitt bland alla semesterbilder, undrar varför... 😆
Tror att hon läser här och blir ängslig och förbannad på samma gång vilket får henne att lägga upp sånt för att 1. Visa att hon "inte bryr sig" och lägger upp för att verka obrydd över vad flashbacktråden faktiskt innehåller.
2. Anfall är bästa försvar "om jag visar min röv extra mycket så kommer ingen att tro att jag gjort något ingrepp på den"
Både dumt och smart av henne beroende på hur man ser det. Dock ett bevis på hur påverkad hon är /blir av människors åsikter om henne vilket borde få henne att fundera på om offentligheten verkligen är rätt för henne och familjen.
Tror inte att hon är en särskilt harmonisk människa varken till kropp eller själ och det är bara för sorgligt.
För övrigt så tycker jag att det verkar vara en enorm diskrepans mellan hennes likes /kommentarer VS hur många faktiska följare hon ändå har?
Andra flunsor med betydligt färre följare har ju mycket mer likes och kommentarer.
Dessutom är många av hennes kommentarer under inläggen sånt hon själv skrivit. Dvs svar på andras kommentarer vilket också visar någon slags desperation och att hon ens sitter och svarar helt okända människor. För vad? Vad är syftet liksom?
Att som 4barnsmamma ha så mycket tid över att hon tillochmed sitter och svarar random okända människor visar på något sorgligt sätt hur ensam hon är. Hon skyltar upp sig själv som törstande efter bekräftelse och hon framstår numera mest desperat.
Jag anar mellan hennes rader att hon är en kvinna i stor obalans och förmodligen ganska olycklig.