Citat:
Ursprungligen postat av
Forumforum
De vuxna har säkert varsin bil. Att frakta barns sportutrustning blandat med barnvagnar etc kräver ju utrymme.
Undrar vem som "lånat ut" stora vita bilen?
Jag tror att det är en helt vanlig hyrbil, men hon väljer ordet "låna" för att det ska låta som att hon är sååå speciell att folk till och med "lånar ut" en stor bil (som man förmodligen behöver själv och knappast äger för att låna ut)
Jag kan ha fel, men det är väl lite så hon brukar jobba? Typ, framhäva sig själv som speciell på alla sätt och vis och nu har hon också fått låna en perfekt bil som passar hela hennes prylgalna familj och ska ha den stående på Arlanda i en vecka. Nope. Tror inte att hon lånat den. Det är en hyrbil. 🙄
Jag vet inte. De har inga bilar registrerade på sig själva och den enda bilen som står på något av deras företag är den vita BMWn vi alltid ser. Kanske de har en bil till hemma som står på någon annan, som vi aldrig heller får se...
Ser ut som en bil man kan hyra faktiskt. Inte direkt den typ av bil folk äger själva. Men vad sjutton kostar inte det och sen låta den stå på Arlanda till de kommer hem? 😆
Ja, det ska nog låta och se mer fancy ut än vad det egentligen är. Hon vill ju inte verka som vanligt folk...
Snart kommer väl ett sedvanligt inlägg i bikini vid poolen också där hon måste påpeka hur underbart eller magiskt det är där 🤣