2024-06-19, 22:41
Medlem
Nu har jag testat att snusa Siberian — ett av ”världens starkaste snus” eller liknande — och jag känner absolut ingenting.

Eller inte som jag borde göra med tanke på den påstådda styrkan och nikotinhalten.

Jag känner mer av mina 17mg Velo max.

Någon annan?
Citera
2024-06-19, 22:43
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Nu har jag testat att snusa Siberian — ett av ”världens starkaste snus” eller liknande — och jag känner absolut ingenting.

Eller inte som jag borde göra med tanke på den påstådda styrkan och nikotinhalten.

Jag känner mer av mina 17mg Velo max.

Någon annan?

Hela min läpp domnar bort, vad har du för stålkäke egentligen?
Citera
2024-06-19, 23:07
Medlem
Snusar du i vanliga fall Velo (vitt snus) så kan du inte förvänta dig en lika snabb nikotinkick. Vitt snus är typ papperspåsar som man har sprejat kemisk nikotin på, varpå kroppen tar upp nikotinet mycket snabbare. Det är även därför många upplever vitt snus som starkare.

Avseende ”vanligt” snus tar kroppen upp nikotinet långsammare, varför effekten blir fördröjd.
Citera
2024-06-20, 08:45
Medlem
Jag testade Siberia innan jag blev nikotintorsk, jag bokstavligen satt och skakade och blev tvungen att kasta ut skiten efter en visst antal minuter.

Nu senare när jag har kört vitt snus i ett antal år så gjorde jag ett test och prövade Siberia. Inte alls särskillt farligt.
Citera
2024-06-26, 21:41
Medlem
Charliework86s avatar
Favorit snuset, vaknar inte tilł liv på morgonen utan Siberia i käften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in