2024-06-19, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Peña i Malmö var min första tanke
Sergio Pena befinner sig i Sydamerika och spelar med Perus landslag i turneringen Copa America (Syd och Nordamerikas motsvarighet till EM). Så hur tänkte du då att det skulle vara han som.togs igår tisdag i Sverige ?
Senast redigerad av Giggzy1959 2024-06-19 kl. 15:21.
Citera
2024-06-19, 15:23
Medlem
Kan det vara någon av bröderna Nordahl? För inte kan det väl vara målvakten i ÖFK trots att allt talar för det... Mvh typisk flashback-postare.
Citera
2024-06-19, 15:26
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bocconi
Kan bekräfta att att det handlar om Östersunds FKs målvakt.

Har han meriter från landslagsspel ...?
Citera
2024-06-19, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efedrinkungen

24 landskamper för Guinea
Citera
2024-06-19, 15:32
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ja, som jag förstår det:
https://www.national-football-teams....Aly_Keita.html

Och så detta:
https://ostersundsfk.se/aly-keita-borta-tills-vidare/
Citera
2024-06-19, 15:32
Medlem
Bocconis avatar
Citat:

Han har meriter från Guineas herrlandslag.
Citera
2024-06-19, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BubbaGumpShrimps
Jo"n #uid$tti?
Lämnade inte Henning Berg nyligen?

Nej, det är inte AIK. AIk har sina egna problem och Berg lämnade klubben då han kom ihop sig med clownen Goithom dom nu åter blir huvudtränare utan tränarlicens och erfarenhet. Sportchefen ansåg att Goithom visste bättre än Berg helt enkelt.

Det är Keita som är den som tråden handlar om. Nej, det är inte rutinmässiga dopingkontroller i Fotboll, då RF knappast har budget att hela tiden hålla koll på alla Khattuggande "spelare", då de är ett par hundra bara i Sverige.
Fotbollen skulle inte heller ha några spelare kvar om de kontrollerade spelarna lika hårt som RF gör med individuella elitutövare.
Citera
2024-06-19, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skabank
Os*ar We*dt?

Varit borta under en längre tid

Det tror jag inte. Sambon dömde ut honom som för gammal för ganska länge sedan.
Citera
2024-06-19, 17:00
Medlem
Har inte Östersund haft en målvakt avstängd för drogproblem ett antal år tillbaka också? Vet att det varit en tidigare men inte helt säker på om det var här
Citera
2024-06-19, 17:03
Medlem
DannyButtermans avatar
Oj! Trodde Aly Keita var en städad familjefar. Har fått uppfattningen om honom som lugn och sympatisk. Det här kanske är svaret på varför han aldrig bytte lag när ÖFK åkte ur och hajpen kring klubben dog. Och varför han till och från varit petad senaste året trots att han fortfarande är landslagsman.

Hoppas han får hjälp. Tycker synd om honom även om jag hatar när folk ska köra fast de är onyktra.
Citera
2024-06-19, 17:42
Medlem
Han sitter tydligen anhållen. Det blir man väl aldrig för ringa narkotikabrott/drograttfylla?

Källa:Östersunds-Posten
Citera
2024-06-19, 17:43
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggzy1959
Sergio Pena befinner sig i Sydamerika och spelar med Perus landslag i turneringen Copa America (Syd och Nordamerikas motsvarighet till EM). Så hur tänkte du då att det skulle vara han som.togs igår tisdag i Sverige ?

En försiktig gissning är att skribenten: a) inte visste att Pena spelar i CA nu, eller b) missat att det var i tisdags. Eller en kombination av a och b.
Glad om jag kan hjälpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in