2024-06-10, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
är väl ett par år sen en gubbes sambo dog men han klarade sig då
men för ca 35 år sen slog han ihjäl polaren sin ock fick sitta några år

Tråden som postades syftar på killen som nämnts tidigare R*smus.

Peter b som ni skriver om bor inte på Skolgatan 7. Han bor på västra Kungsvägen 8..
Citera
2024-06-10, 22:48
Medlem
Sätter min insats på att det gäller Rasmus…
Citera
2024-06-10, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luden99

japp han kom fram till mig för ca 4 år sen på stan , verkade minst sagt instabil kändes inte bra att han stod för nära mig
Citera
2024-06-10, 22:58
Medlem
fcspicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luden99

Jag med! På bilden i ÖP ser man en polis hålla något i bevispåse, gissar tillhygge vid misshandeln. Ser ut som en yxa eller något liknande.

https://www.op.se/2024-06-10/kvinna-...shandel-g0Ye2/
Citera
2024-06-11, 16:25
Medlem
Knivur-273s avatar
Är det Jokkmocks-Jocke Junior, som farit åstad med kniven och attackerat sina medmänniskor, eller är det en inflyttad existens från fjärran land som är gärningsmannen ?

Eller var det Anders Johansson från Östergötland eller Småland som tog till kniven ?
Senast redigerad av Knivur-273 2024-06-11 kl. 16:27.
Citera
2024-06-11, 21:01
Medlem
Enligt rykte är det R*sm*s som nämnts i tråden tidigare och finns annan tråd om honom här på hur han behandlar kvinnor.
Citera
2024-06-11, 21:28
Medlem
https://m.youtube.com/watch?v=fR3awX1ECu0

En slump att R*smus ex är med i Framgångspodden och berättar sin historia i ett avsnitt som släpptes nu i dagarna? Eller är det de som triggat denna händelse?
Citera
2024-06-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granskotte

En slump att R*smus ex är med i Framgångspodden och berättar sin historia i ett avsnitt som släpptes nu i dagarna? Eller är det de som triggat denna händelse?

Kanske ligger nåt i det. Fast jag tror allt kan trigga en sådan gosse.
Citera
2024-06-11, 23:38
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granskotte

Tror jag nog definitivt! även om det mesta säkert triggar honom
Citera
2024-06-12, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0tom0tom
Enligt rykte är det R*sm*s som nämnts i tråden tidigare och finns annan tråd om honom här på hur han behandlar kvinnor.

Enligt tråden innan så dömdes han väl 2020 för ganska grovt brott mot kvinnor ..han hann inte vara ute värst länge då innan nytt brott .. vet nån hur d gick till d aktuella incedenten)
Citera
2024-06-12, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alter-serum
Enligt tråden innan så dömdes han väl 2020 för ganska grovt brott mot kvinnor ..han hann inte vara ute värst länge då innan nytt brott .. vet nån hur d gick till d aktuella incedenten)

Frihetsberövande. Sen står det inte så mycket mer. Det borde väl komma en FUP snart hoppas jag.
Citera
2024-06-12, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enroy
😳 Vad då? Har dom buntat ihop pack i ett och samma hus? Är det socialdumpning vi talar om?
Just snyggt i ett litet samhälle.. Att öka befolkningen med kriminella.

Är det värt att köpa domarna på dessa gossar?
Villor är billiga i Bräcke och flerfamiljshusen få. Det leder till att de som bor i lägenheter mestadels är äldre som inte längre orkar sköta om hus och trädgård, samt losers som inte ens får ihop handpenningen till ett billigt hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in