2024-06-12, 21:10
Medlem
Mitt måste vara att jag ens bemödar mig att logga in FB och "debattera" med stolpskott. Vet inte varför jag ens gör detta, men ska försöka sluta med det.

Vad gör du för mongogrejer? Samlar på frimärken? Spelar golf? Glor på TV-sporten? Berätta vilket mongoskit du sysslar med som hobby.
Citera
2024-06-12, 21:31
Medlem
Flashback. Det har nyligen för mig blivit lite av en motbjudande lockelse att hänga här och ta del av tankarna från Sveriges kanske absoluta bottenskrap.

Vad är det för människor som kommer hit egentligen? Vart befinner dom sig och vad får dom ut av att vara här? Finns mycket roliga diskussioner ibland men oftast undrar jag vad fan i helvete det är som försiggårs innanför pannbenet på vissa.
Citera
2024-06-12, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harsett
Flashback. Det har nyligen för mig blivit lite av en motbjudande lockelse att hänga här och ta del av tankarna från Sveriges kanske absoluta bottenskrap.

Vad är det för människor som kommer hit egentligen? Vart befinner dom sig och vad får dom ut av att vara här? Finns mycket roliga diskussioner ibland men oftast undrar jag vad fan i helvete det är som försiggårs innanför pannbenet på vissa.

Det är ju det som är tjusningen.
Citera
2024-06-12, 21:38
Medlem
Pizzabakning.

Har pulat med det under 10 år fram och tillbaka och äger 3 pizzaugnar. Tycker inte pizza är speciellt gott men otroligt mycket detaljer att ta till sig och utveckla.
Citera
2024-06-12, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrKlassochstil
Det är ju det som är tjusningen.
Haha, exakt.
Citera
2024-06-12, 21:52
Medlem
olasvenssons avatar
Den enda pantade hobby som jag kan komma på är att jag vaxar bilen lite väl ofta. Jag gillar att vaxa bilen men vet att jag gör det för ofta och känner mig korkad efteråt.
Citera
2024-06-12, 22:16
Medlem
Självsvält är något jag borde ha givit upp för ett bra tag sedan.
Citera
2024-06-12, 22:20
Medlem
Fiskar.

För att sedan släppa tillbaka fisken.

Meningslöst om man tänker på det, men ta mig fan finns inget mer avkopplande
Citera
2024-06-12, 22:39
Medlem
KulStyvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Mitt måste vara att jag ens bemödar mig att logga in FB och "debattera" med stolpskott. Vet inte varför jag ens gör detta, men ska försöka sluta med det.

Vad gör du för mongogrejer? Samlar på frimärken? Spelar golf? Glor på TV-sporten? Berätta vilket mongoskit du sysslar med som hobby.

Plockar pantburkar.
Citera
2024-06-12, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark

Byta namn i mörker?
Citera
2024-06-12, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andy2132
Pizzabakning.

Har pulat med det under 10 år fram och tillbaka och äger 3 pizzaugnar. Tycker inte pizza är speciellt gott men otroligt mycket detaljer att ta till sig och utveckla.

Att äga tre pizzaugnar trots att man enligt egen utsago "inte tycker pizza är speciellt gott" är riktigt, riktigt udda. Jag tror vi kan ha en vinnare redan i inlägg fyra.
Citera
2024-06-12, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-Kuling-
Att äga tre pizzaugnar samtidigt som man enligt egen utsago "inte tycker pizza är speciellt gott" är riktigt, riktigt udda. Jag tror vi kan ha en vinnare redan i inlägg fyra.
Det får jag ta... är kanske smått besatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in