2024-06-11, 08:29
Medlem
Hotshot Rookies avatar
Hej.
Jag undrar om någon har erfarenhet av uttag på Gg?
Jag kan inte använda mig av Luxon pay då jag inte använt mig av Luxon när jag satt in.
Jag försöker ta ut till mitt bankkort som jag använt vid insättning men det står gång på gång REJECTED. Deras support tar lång tid på sig att svara också
Citera
2024-06-11, 08:54
Avstängd
Nej, men vet att dom är legit så oroa dig ej.
Citera
2024-06-11, 09:20
Medlem
Hotshot Rookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Nej, men vet att dom är legit så oroa dig ej.

Ja jag är inte orolig över den biten just nu men det verkar vara en jävla process att ta ut pengar. Sitter och läser hur andra har gått tillväga och de verkar ha använt sig av tre olika parter. Suck
Citera
2024-06-11, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotshot Rookie
Ja jag är inte orolig över den biten just nu men det verkar vara en jävla process att ta ut pengar. Sitter och läser hur andra har gått tillväga och de verkar ha använt sig av tre olika parter. Suck

La ner mina försök att spela på GG just för att det var så satans omständigt med uttag. Luxon, låta nån random affe göra uttagen åt en, etc. Nej tack..

Hojta till om du hittar någon mer pålitlig lösning.
Citera
2024-06-11, 09:49
Medlem
Hotshot Rookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
La ner mina försök att spela på GG just för att det var så satans omständigt med uttag. Luxon, låta nån random affe göra uttagen åt en, etc. Nej tack..

Det gör jag!
Citera
2024-06-11, 15:21
Medlem
Citat:
Hej.
Jag undrar om någon har erfarenhet av uttag på Gg?
Jag kan inte använda mig av Luxon pay då jag inte använt mig av Luxon när jag satt in.
Jag försöker ta ut till mitt bankkort som jag använt vid insättning men det står gång på gång REJECTED. Deras support tar lång tid på sig att svara också

Som svensk har du ett alternativ för uttag på GG om du ej satt in med Luxon: https://www.mifinity.com/en/

Skapa en e-wallet där, ta ut till den och överför sedan från MiFinity till valfritt bankkonto eller så.
Citera
2024-06-11, 15:54
Medlem
Hotshot Rookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g.vorz
Som svensk har du ett alternativ för uttag på GG om du ej satt in med Luxon: https://www.mifinity.com/en/

Skapa en e-wallet där, ta ut till den och överför sedan från MiFinity till valfritt bankkonto eller så.

Tack, jag håller på och försöker med det nu.
Det har varit en liten process med verifieringar osv
Citera
2024-06-14, 22:15
Medlem
Hotshot Rookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123

Enda lösningen jag hittat är MiFinity. Men du måste ha gjort en tidigare insättning med den tjänsten för att få ta ut. Jag skapade ett Revolutkonto, satte över från det till MiFinity sen från MiFinity till GG. En process som sagt, haha
Citera
2025-01-27, 13:37
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Enda lösningen jag hittat är MiFinity. Men du måste ha gjort en tidigare insättning med den tjänsten för att få ta ut. Jag skapade ett Revolutkonto, satte över från det till MiFinity sen från MiFinity till GG. En process som sagt, haha

Hur går man tillväga för detta? Hittar ingen lösning kanske är riktigt usel bara. Men lagt in pengar på Revoult, Hur skickar jag dessa pengar till mitt Mifinity konto? Där fattar jag ingenting då jag inte riktigt förstår mig på apparna.
Citera
2025-02-24, 15:47
Medlem
Hotshot Rookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Hur går man tillväga för detta? Hittar ingen lösning kanske är riktigt usel bara. Men lagt in pengar på Revoult, Hur skickar jag dessa pengar till mitt Mifinity konto? Där fattar jag ingenting då jag inte riktigt förstår mig på apparna.

Du går in på din Mifinity-app.
Väljer kontot du ska föra över till, trycker på MiFinity direct wire transfer som metod sen klickar du på Revolut som bank.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in