2025-01-10, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Spelarna är fullt reggade nu.
Betyder inget,LA Liga kan och troligen kommer överklaga beslutet.
Som sagt ,dett var ett hån beslut mot la liga,fifa,uefa
Citera
2025-01-10, 16:12
Medlem
🚨🤯 La Liga wants to CANCEL Dani Olmo’s registration and wants to do so by going to court and appeal against CSD’s decision, reports TV3.

Som sagt, horhuskaos
Citera
2025-01-11, 09:57
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
🚨🤯 La Liga wants to CANCEL Dani Olmo’s registration and wants to do so by going to court and appeal against CSD’s decision, reports TV3.

Som sagt, horhuskaos
Barca kan alltid fiffla till sig... Sjukt att den klubben inte får samma straff som Juve och ner i systemet.
Citera
2025-01-11, 11:24
Medlem
jontepsgs avatar
https://www.marca.com/futbol/supercopa-espana/2025/01/10/cristina-palavra-esposa-dani-rodriguez-denuncia-acosadas-estadio-yeda.html

Ska vi gissa att la corrupto skiter fullständigt i detta och fortsätter sälja ut cupen? Sjukt.
Citera
2025-01-11, 11:27
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Som sagt, horhuskaos

Är tweeten felaktig formulerad eller? För som jag först tolkar den så vill ligan avbryta Olmos registrering, men som jag förstått det kan han inte registreras. Så jag gissar att dom vill gå emot beslutet att han inte kan registreras?!

Barca får fortfarande allting serverat på ett guldfat, sjukt.
Citera
2025-01-11, 14:16
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Är tweeten felaktig formulerad eller? För som jag först tolkar den så vill ligan avbryta Olmos registrering, men som jag förstått det kan han inte registreras. Så jag gissar att dom vill gå emot beslutet att han inte kan registreras?!
Nej.

La Liga har inte godkänt att Olmo registreras. Detta har Barcelona överklagat, vilket har resulterat i ett interimistiskt beslut från CSD (Consejo Superior de Deportes) som innebär att Olmo är registrerad. Det är den registreringen La Liga vill få stopp på nu.
Citera
2025-01-11, 15:02
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Nej.

La Liga har inte godkänt att Olmo registreras. Detta har Barcelona överklagat, vilket har resulterat i ett interimistiskt beslut från CSD (Consejo Superior de Deportes) som innebär att Olmo är registrerad. Det är den registreringen La Liga vill få stopp på nu.

Tack så mycket. Tyckte efterföljande mening i inlägget fick det att låta som att Barca fick sin vilja igenom. Bra att ligan står på sig!
Citera
2025-01-11, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Nej.

Som jag fattade de är olmo registrerad tack vare csd, men det är bara om LA Liga accepterar (vilket de inte gör)som registreringen godkänds .
Dett e sorgligt

Det roligaste i allt detta är hur Barcelona ekonomiska ansvariga hela tiden sa det inte finns pengar signa olmo..Men la porta kör över alla
Senast redigerad av drhasch81 2025-01-11 kl. 15:13.
Citera
2025-01-11, 15:25
Medlem
Javier tabas, chef för la liga går loss på cds som de kallar ignoranta som ej lyssnade,kallar Barcelona massa,Real Madrid får även nån skit kastad.

Sevilla går loss.

"To register a player like Rubén Vargas, we had to undergo financial scrutiny, comply with the squad cost limits, and obtain the Federation's approval for our license. In this country, if you are from Barça or Madrid, certain rules apply to you, but if you belong to the common folk, different rules apply to you. This is very dangerous; it disrespects the other actors in football and, of course, the supporters
Citera
2025-01-11, 15:36
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Som jag fattade de är olmo registrerad tack vare csd, men det är bara om LA Liga accepterar (vilket de inte gör)som registreringen godkänds .
Dett e sorgligt

Det roligaste i allt detta är hur Barcelona ekonomiska ansvariga hela tiden sa det inte finns pengar signa olmo..Men la porta kör över alla

Jag kan tänka mig hur mycket skit det snackats om de Jong på den ekonomiska avdelningen, även att det inte är hans fel såklart.

Att jobba som revisor för Barca måste vara som att jobba som jurist åt City, problemlösning 24/7.
Citera
2025-01-11, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag kan tänka mig hur mycket skit det snackats om de Jong på den ekonomiska avdelningen, även att det inte är hans fel såklart.

Att jobba som revisor för Barca måste vara som att jobba som jurist åt City, problemlösning 24/7.
Det kommer sluta illa för Barcelona..
Gissar på tvångs degradering till slut..eller hoppas.
Citera
2025-01-11, 15:55
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Det kommer sluta illa för Barcelona..
Gissar på tvångs degradering till slut..eller hoppas.

Kyligt av myglarna om de väljer spela spelarna mot Real.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in