🚨🤯 La Liga wants to CANCEL Dani Olmo’s registration and wants to do so by going to court and appeal against CSD’s decision, reports TV3.
Som sagt, horhuskaos
Är tweeten felaktig formulerad eller? För som jag först tolkar den så vill ligan avbryta Olmos registrering, men som jag förstått det kan han inte registreras. Så jag gissar att dom vill gå emot beslutet att han inte kan registreras?!
Barca får fortfarande allting serverat på ett guldfat, sjukt.
Är tweeten felaktig formulerad eller? För som jag först tolkar den så vill ligan avbryta Olmos registrering, men som jag förstått det kan han inte registreras. Så jag gissar att dom vill gå emot beslutet att han inte kan registreras?!
Nej.
La Liga har inte godkänt att Olmo registreras. Detta har Barcelona överklagat, vilket har resulterat i ett interimistiskt beslut från CSD (Consejo Superior de Deportes) som innebär att Olmo är registrerad. Det är den registreringen La Liga vill få stopp på nu.
La Liga har inte godkänt att Olmo registreras. Detta har Barcelona överklagat, vilket har resulterat i ett interimistiskt beslut från CSD (Consejo Superior de Deportes) som innebär att Olmo är registrerad. Det är den registreringen La Liga vill få stopp på nu.
Tack så mycket. Tyckte efterföljande mening i inlägget fick det att låta som att Barca fick sin vilja igenom. Bra att ligan står på sig!
Som jag fattade de är olmo registrerad tack vare csd, men det är bara om LA Liga accepterar (vilket de inte gör)som registreringen godkänds .
Dett e sorgligt
Det roligaste i allt detta är hur Barcelona ekonomiska ansvariga hela tiden sa det inte finns pengar signa olmo..Men la porta kör över alla
Senast redigerad av drhasch81 2025-01-11 kl. 15:13.
Javier tabas, chef för la liga går loss på cds som de kallar ignoranta som ej lyssnade,kallar Barcelona massa,Real Madrid får även nån skit kastad.
Sevilla går loss.
"To register a player like Rubén Vargas, we had to undergo financial scrutiny, comply with the squad cost limits, and obtain the Federation's approval for our license. In this country, if you are from Barça or Madrid, certain rules apply to you, but if you belong to the common folk, different rules apply to you. This is very dangerous; it disrespects the other actors in football and, of course, the supporters
Som jag fattade de är olmo registrerad tack vare csd, men det är bara om LA Liga accepterar (vilket de inte gör)som registreringen godkänds .
Dett e sorgligt
Det roligaste i allt detta är hur Barcelona ekonomiska ansvariga hela tiden sa det inte finns pengar signa olmo..Men la porta kör över alla
Jag kan tänka mig hur mycket skit det snackats om de Jong på den ekonomiska avdelningen, även att det inte är hans fel såklart.
Att jobba som revisor för Barca måste vara som att jobba som jurist åt City, problemlösning 24/7.