2024-06-09, 20:09
Medlem
BorduriskOfficers avatar
Jag röstar själv på SD, men skit ska alltid upp på bordet, oavsett parti, oavsett vilken dag. Nej det är ingen konspiration mot SD.
Citera
2024-06-09, 20:28
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Vad är det full bullshit? Jag följer dumpen, och har inte uppfattat något åt det hållet alls.
Citera
2024-06-09, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Han är oskyldig dumpen har tagit saker ut ur sitt sammanhang och fått det att framstå som något det inte är.

Vad är sammanhanget att han visat kuken? förklara gärna, nyfiken?
Citera
2024-06-09, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det här luktar damage reduction lång väg.

För det första ljuger Sara när hon säger att man alltid publicerar snabbt. I sin podd har de ofta skrutit över att de har ett lager av opublicerade gäddor att ta till om så skulle behövas. Alla gäddor publiceras heller inte direkt. Gäddan innan SD-mannen, #425 Den leende gäddan, är från i vintras. I konfrontationen ser man Saras senapsgula vinterrock, ett plagg hon inte haft på sig sedan i mars. Så varför ljuger hon?

Det är även en lögn att man inte konfronterar i hemmet. Många gäddor har konfronterats i hemmet. I vissa fall har man helt frankt ringt på dörren och tryckt upp kameran i ansiktet på mannen när han öppnar. I fallet med Coach-Janne tog man också honom i hemmet, direkt inför Jannes Tiktok-live. Att man skulle ha tagit hänsyn till ”en äldre anhörig”, dvs SD-gäddans gamla far, är bullshit. Man skulle tvivelsutan ha kunnat göra som vanligt, skicka fram ett lockbete som ringer på dörren och säkerställer att det är SD-gäddan som öppnar. Alternativt kunde man också göra som i andra fall och bara skita helt i anhöriga. Hur känner sig Bajs-Hanks barn? Vilka trauman får PappaStors fru och barn av konsekvenserna av uthängningen? Återigen, varför ljuger Sara?

Är det så att hon förstår att hon bitit den hand som föder henne och nu försöker skadereducera? För vad offentliga SD-företrädare säger när de tillfrågas inför rullande bandspelare är en sak. Vad folk tänker hemma på kammaren är en annan. Det här kan mycket väl göra att donationerna minskar. Inte för att folk med pompa och ståt förkunnar att det här var fel och att man minsann inte ska skänka mer utan för att folk blir sura och plockar bort sin stående månadsdonation i tysthet.

Sara hade alternativet att undkomma detta genom att publicera om tre veckor när valet är över och dammet lagt sig. Det är fortfarande sommar om tre veckor. Ingen hade märkt. Man kunde också valt att konfrontera mannen i ett mer privat sammanhang. Ingen skulle ha tänkt två gånger på EU-valet och Dumpen hade helt undkommit den här cirkusen. Av någon anledning valde man annorlunda. Man ville ha cirkusen.

Vem bryr sig... Om nån lokal SD-politiker sökt sex med en 14-åring. Ingen tror väl seriöst detta påverkar hur folk röstar .
Tiden det tar för publicering varierar beroende på olika faktorer.
Sen är det väl omöjligt för Dumpen att leta upp SD politiker på Grindr, eller? Det är gäddorna som letar upp pojkarna.
Citera
2024-06-09, 21:14
Medlem
MadBalts avatar
Tv4 och dumpen verkar ha gjort ett bra jobb. Klägget har sänkt SD.
Citera
2024-06-09, 21:15
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Vem bryr sig... Om nån lokal SD-politiker sökt sex med en 14-åring. Ingen tror väl seriöst detta påverkar hur folk röstar .
Tiden det tar för publicering varierar beroende på olika faktorer.
Sen är det väl omöjligt för Dumpen att leta upp SD politiker på Grindr, eller? Det är gäddorna som letar upp pojkarna.

Kolla valresultatet verkar som många bryr sig. Hur många Sverigevänner har avstått från att rösta på grund av det här.
Citera
2024-06-09, 21:15
Medlem
Citat:
Det är mycket möjligt det är så det gått till. Vad jag har förstått så är att det är ett annat Tidöparti som arrangerat detta med dumpen. Anledning skall vara att partiledaren är desperat att behålla mandat i valet. Men det är andrahandsuppgifter så kan lika gärna vara S som ligger bakom.

Javisst, du har förstås kontakter inom riksdagspartier så du vet att de samarbetar med Dumpen för att snärja en lokal SD-medarbetare för att hoppas folk inte ska rösta SD. Och sen fabricerar Dumpen dickpics såklart.
Du vet att Dumpen hållit på med detta rejält länge? Och att man uppenbarligen kommer bli anmälda för förtal om man lägger ut fabricerade klipp?
Citera
2024-06-09, 21:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thextor
Jag vet. Men det borde vara straffbart. Och han försökte stämma träff, trots att han backade ur.

Finns mycket som borde vara straffbart, men inte är det. Min poäng var att en polisanmälan inte kommer leda någon vart då han i lagens ögon inte begått något brott.
Citera
2024-06-09, 21:25
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Javisst, du har förstås kontakter inom riksdagspartier så du vet att de samarbetar med Dumpen för att snärja en lokal SD-medarbetare för att hoppas folk inte ska rösta SD. Och sen fabricerar Dumpen dickpics såklart.
Du vet att Dumpen hållit på med detta rejält länge? Och att man uppenbarligen kommer bli anmälda för förtal om man lägger ut fabricerade klipp?

Som Tv4s kalla fakta? Samma lögner samma metoder. Det etablerade klägget håller varandra om ryggen.
Citera
2024-06-09, 22:09
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Eh... han är offentlig politiker. Skulle de avstått för att han var SD?
Vart exakt framgår det i texten att partiet skulle vara fullt av pedofiler? Alla vet att Centern är det officiella partiet för dessa.

Ja, partiet med den passande akronymen "CP" Fy fan.
Citera
2024-06-09, 22:22
Medlem
Citat:
Det är mycket möjligt det är så det gått till. Vad jag har förstått så är att det är ett annat Tidöparti som arrangerat detta med dumpen. Anledning skall vara att partiledaren är desperat att behålla mandat i valet. Men det är andrahandsuppgifter så kan lika gärna vara S som ligger bakom.
Tänkte väl att det fanns en förklaring. Undrar hur många fler som blivit lögnaktig uthängd? En intressant grej är att ALLA som blir attackerade säger NEJ jag har inte chattat med något barn!

Jag har länge varit helt pro dumpen. Idag börjar jag få dåliga vibbar.
Citera
2024-06-09, 22:51
Medlem
Citat:
Riktiga Sverigevänner försvarar inte det vänsterliberala klägget. Du är osedvanligt korkad om du inte kan se att det pågått en påverkanskampanj mot SD på alla fronter.

Klart det har gjort det. Men inte i detta fall ditt peddo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in