Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Du menar att ni skall dra saken till rättegång och där bedriva någon form av en utredning för att försöka hitta någon form av orsak till att din son dog?
Hittills har det låtit på dig som att ni driver tesen att det var "den globala elitens maktstruktur" som mördade din son genom att avsiktligen spruta i honom vaccin som del i ett "brott mot mänskligheten"?
Men nu menar du således att ni inte vet om det var "ett brott mot mänskligheten", och att ni i rättegången skall försöka ta reda på om det i själva verket kunde vara någon annans fel (i detta fallet en vårdskada pga fel vid administration av vaccin)?
Det är bara du här som har svårt att förstå att jag kan bedriva en samhällskritik - och en rättsprocess parallellt.
Vad gäller rättsprocessen, så är det åklagaren som bestämmer om det ska bli åtal. De som vi har anmält är personer inom vården. Det går inte att anmäla ett sjukhus. Det som åklagaren utreder är vållande av annans död.
Vi har nyligen lämnat en medicinsk utvärdering till polisen.
Mest troligt kommer inte polisen att utreda huruvida det fanns ekonomiska incitament, tystnadskultur, iskall forskningsiver eller politiska påtryckningar bakom att dessa personer i vården ignorerade Nicholas och hans föräldrars rätt till information om skadliga biverkningar.
Men det hindrar inte mig att intressera mig för de incitamenten. Om du älskar centralmakter och samverkan mellan stat och kapital för mycket, för att inte kunna ta till dig mina resultat, så är det ditt problem.
Det är illa i sig att Nicholas fick Modernas covidvaccin, det tycks du vara överens med mig om.
Att du inte tror att Nicholas kan ha fått en oupptäckt hjärtinflammation som bäddade för en bakteriell infektion i hjärtat med sepsis som följd, är helt irrelevant - eftersom inte du kommer att vittna för någon sida i en eventuell rättegång.
Och om du exempelvis inte tycker att det finns något att konfrontera Dr Anthony Fauci med, är det också helt irrelevant - för de som är betydligt mer insatta än du tycker att det finns det och har nyligen förhört honom under 10 timmar i den amerikanska kongressen:
House of Republicans, en del av den amerikanska kongressen, grillade Fauci i 10 timmar om varför sådana saker som varför han försökte trycka undan teorin om en labbläcka i Wuhan som pandemins källa - och varför han förnekade att han kände till den amerikanska finansieringen av virusmixtrandet där. Se allt här:
https://www.youtube.com/live/E_CwcjE1PY4?si=T4Dwik-hwLHY_Q2H