Citat:
Vad händer, någon som hört något nytt? De tre dömda borde vara ute snart? Jag har plöjt igenom allt, FUPAR, vittnesmål, förhör och rättegångsprotokoll. Det retar mig att flera av dem som är med i Signalchatten har klarat sig. Vi har ett gäng "Tyresös finest" som alltid klarar sig trots att de till 99,9 % säkerhet är inblandade. L*on S*dighi, S*bastian Fahl*n, Pontus Lars*en för att nämna några. (*=e) Skrattretande att Casp*r och Jack* sitter och låtsas att de inte känner igen några i förhören. Lite patetiskt eftersom de flesta har gått i samma klass i ettan till sexan. Att föräldrarna säger att deras ungar är oskyldiga och alltid har skött sig är rent skitsnack! Alla vi som har haft ungar i samma skola och klass vet att de här ungarna har varit trubbel sen dag ett och har förmodligen blivit soc-anmälda en massa gånger.
Om jag vore dem så skulle jag ta mitt pick och pack och flytta långt från kommunen. Det är nog ganska många som sitter och väntar på rätt tillfälle att ge igen, för inte fan kan man planera att skjuta tre personer utan att det blir vedergällning. Skulle kunna droppa fler namn som är på gång att klättra på karriärs-stegen i Ringen men väntar med det tills jag har fått mer info. För en sak är säker, de är varken smarta eller diskreta utan läcker info och skryter till höger och vänster.
Patetiska små svin.
Om jag vore dem så skulle jag ta mitt pick och pack och flytta långt från kommunen. Det är nog ganska många som sitter och väntar på rätt tillfälle att ge igen, för inte fan kan man planera att skjuta tre personer utan att det blir vedergällning. Skulle kunna droppa fler namn som är på gång att klättra på karriärs-stegen i Ringen men väntar med det tills jag har fått mer info. För en sak är säker, de är varken smarta eller diskreta utan läcker info och skryter till höger och vänster.
Patetiska små svin.
Inte direkt svårt att lista ut vem du är och din unge är efter den här meningen.
Som dess utom vet vilka L*on S*dighi, S*bastian Fahl*n, Pontus Lars*en är
L*on S*dighi finns dess utom inte med i något material…
Skön inställning för en förälder med unge i samma ålder att droppa namn..
(Lite patetiskt eftersom de flesta har gått i samma klass i ettan till sexan. Att föräldrarna säger att deras ungar är oskyldiga och alltid har skött sig är rent skitsnack! Alla vi som har haft ungar i samma skola och klass vet att de här ungarna har varit trubbel sen dag ett)