2024-06-07, 18:31
Medlem
Brottsplatsen är i ett av kedjehusen på Johannesbergsgatan, nr 19 tror jag.
Citera
2024-06-07, 18:39
Händer väll förfan inte mycket i den hålan om man jämför med tillexempel Vetlanda.

Sist det var ett mord där var väll farsan som mördare sina söner sen sig själv i möklinta runt 2017
Citera
2024-06-07, 18:52
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaktlucas
Händer väll förfan inte mycket i den hålan om man jämför med tillexempel Vetlanda.

Sist det var ett mord där var väll farsan som mördare sina söner sen sig själv i möklinta runt 2017
Jag har bara pratat med 2 personer därifrån och enligt dom så är det knark i överflöd och pedofiler I mängder. Jag får en känsla av att dom överdriver lite. Det kan vara så att dom vill göra bruksorten sala lite mer än vad det är. Bara en tanke.
Citera
2024-06-07, 18:59
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonka
Inte mycket info I media heller

Troligtvis en etnisk svensk, då skriver media inte ett skit
Citera
2024-06-07, 18:59
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag har bara pratat med 2 personer därifrån och enligt dom så är det knark i överflöd och pedofiler I mängder. Jag får en känsla av att dom överdriver lite. Det kan vara så att dom vill göra bruksorten sala lite mer än vad det är. Bara en tanke.

Haha nja det vettefan, sen beror de väll på umgänge också, om de hänger med knarkare och pedofiler så klart kommer det i deras värld finnas massa sånt men i det stora hela är inte Sala så speciellt för en stad i dens storlek.
Citera
2024-06-07, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaktlucas

Travtränare. Tror det var 2018. Helt förfärligt.
Citera
2024-06-07, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Navican95
Om du syftar på ekorrens förskola är den öde just nu. Barnen har flyttats till annan förskola , tror pga att byggnaden är gammal.

Men ja fängelse o barnen på åkraskolan är ju precis brevid varandra just nu då åkra har skolan i en tillfälliga moduler medans nya skolan byggs…

Med de har ju flyttat till modulerna precis vi fängelset både ekorrens förskola och dalhems förskola.
Citera
2024-06-07, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLeaf88
Brottsplatsen är i ett av kedjehusen på Johannesbergsgatan, nr 19 tror jag.

Då är ju inte BO så svår att lista ut om man kollar på de boende på adressen
Citera
2024-06-07, 21:24
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moamoa
Då är ju inte BO så svår att lista ut om man kollar på de boende på adressen
Det är ju inte säkert. MGM var ju i 20-års åldern enligt en i tråden, och det bor en på adressen. Det finns tre alternativ, BO och MGM bor båda på adressen, eller en av dem.
Citera
2024-06-07, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Det är ju inte säkert. MGM var ju i 20-års åldern enligt en i tråden, och det bor en på adressen. Det finns tre alternativ, BO och MGM bor båda på adressen, eller en av dem.
Alla 3 bor på adressen.. om man kollar verkar de vara ett par med utländskt namn o en svensk på adressen ?

Min teori är att sonen gjort de mot mammans man då dem enligt Facebook är gifta.
Senast redigerad av Navican95 2024-06-07 kl. 22:29.
Citera
2024-06-07, 22:50
Medlem
Tortellis avatar
Jag måste få berätta. Jag har nu på kvällen pratat med en av 2 personer som jag känner lite och bor i Sala. Alltså Salabor! Fixerad vid att Sala har såå mycket knark och att Sala är centralt, för dit kommer hela Sveriges säljare för att sälja knark. Och sen nämde han en man i 50års åldern som skulle gå runt och titta på barn, och våldtäktsman ansåg Salaborna att han var. Fast mannen har aldrig varit misstänkt av polisen enligt honom. Wtf var är det för människor i Sala?gå runt och anklaga en oskyldig man för att vara en våldtäktsman! Och pedofil. Killen som berätta det här arbetar på Sala kommun inom hemtjänsten. Aldrig att jag sätter min fot i Sala, en liten håla med mytomaner. Jag håller tummarna för den skadade 30 åringen.
Citera
2024-06-08, 00:48
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag måste få berätta. Jag har nu på kvällen pratat med en av 2 personer som jag känner lite och bor i Sala. Alltså Salabor! Fixerad vid att Sala har såå mycket knark och att Sala är centralt, för dit kommer hela Sveriges säljare för att sälja knark. Och sen nämde han en man i 50års åldern som skulle gå runt och titta på barn, och våldtäktsman ansåg Salaborna att han var. Fast mannen har aldrig varit misstänkt av polisen enligt honom. Wtf var är det för människor i Sala?gå runt och anklaga en oskyldig man för att vara en våldtäktsman! Och pedofil. Killen som berätta det här arbetar på Sala kommun inom hemtjänsten. Aldrig att jag sätter min fot i Sala, en liten håla med mytomaner. Jag håller tummarna för den skadade 30 åringen.

Såhär är de att Salabor är väldigt instängda från resten av Sverige, de lever i sin lilla bubbla. Men ja, är du lite udda kommer du få ett rykte i Sala
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in