Citat:
Ursprungligen postat av
a-mortal
Har mött få positiva till EU.
Jag kommer rösta på Swexit, även om få andra gör det.
De som röstar på EU gör det bara för pengarna.
Jag vill att Sverige ska ha en fungerande välfärd och det omöjliggör EU.
Vill man ha bra vård får man dra dit läkarna drar.
EU har sänkt reallönerna för varje år sedan Sverige gick med. Det folk missförstått är att det var billiga kinesiska varor som räddade svenskars höga levnadsstandard när vi gick med EU. Det har varit en totalförlust för arbetarna att vara med i EU.
EU liknar en maffia. Ger oss "trygghet" emot pengar.
Instämmer. Men visst kunde AFS haft fler torgmöten och även förra sommaren inte bara senaste månaden. Dock som någon sagt torgmöten kostar pengar.
Ni som inte har valsedel, medtag bara ert ID/körkort eller pass och gå till närmaste vallokal före kl 20 OCH skriv på en blank valsedel ALTERNATIV FÖR SVERIGE
Klart, ni har röstat på enda partiet som verkar för SWEXIT och slippa betala 40 miljarder SEK per år till EU i 5 år till.
Fotnot. Jag tror knappast på byte av partiledare I AFS, då Gustaf Kasselstrand är erfaren och mycket bra på att få fram budskapet och debattera bara chansen ges också i gammelmedia. Märkligt att påhittet Folklistan fått mycket mer intervjuer i gammelmedia än AFS. Riksmedia har ju gett flera timmar åt Folklistan men AFS knappt fått synas alls där.